Blårens Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! 7021428[/snapback] Det tror jeg nok kan variere veldig fra sted til sted. Jeg tror ikke hele usa bruker samme vannkilden. 7022509[/snapback] Gjennomsnittlig stygt da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 imsdal smaker det samme som vannet i springen synes nå jeg (men nå har vi veldig godt vann her da) når vi først snakker om vann, hva pokker er vitsen med kullsyre i vannet? Da jeg var i tyskland var det ikke mulig og kjøpe vann uten! (jeg vet at vannet er bra mange steder i tyskland, men jeg måtte jo ha en flaske og fylle på) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 imsdal smaker det samme som vannet i springen synes nå jeg (men nå har vi veldig godt vann her da) når vi først snakker om vann, hva pokker er vitsen med kullsyre i vannet? Da jeg var i tyskland var det ikke mulig og kjøpe vann uten! (jeg vet at vannet er bra mange steder i tyskland, men jeg måtte jo ha en flaske og fylle på) 7022661[/snapback] Hva er vitsen med brus? Mener at kullsyre skal gjøre vannet mer holdbart. Dette var i hvertfall meningen før i tiden. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! 7021428[/snapback] Det tror jeg nok kan variere veldig fra sted til sted. Jeg tror ikke hele usa bruker samme vannkilden. 7022509[/snapback] Gjennomsnittlig stygt da 7022608[/snapback] Bare for å kverulere; har du smakt vannet fra samtlige vannkilder i USA? Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skjønner hvorfor de drikker flaskevann i USA. Det verste er jo når restaurantene blander springvann i dispenser-brusen sin Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kullsyreholdig vann er en uting Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen. 7024696[/snapback] Kanskje de samme menneskene som var målgruppen til T5PC? Endret 8. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg må innrømme at jeg kjøper boble med smak av og til. Det er veldig godt, men gir meg et slags belegg i kjeften. Vannet i springen er OK, men er litt for hard. Mor og far har bedre vann i springen. Drikker mye mer vann når jeg er på besøk hos mor og far enn hva jeg gjør her. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vann med kullsyre kan jo være utrolig digg da. San Pellegrino, Farris, Bonaqua og Ramlösa er kos når man er tørst. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen. 7024696[/snapback] Kjøper det av og til. Men aldri får å se kul ut. Er ikke alltid man orker/husker å ta med vann hjemmefra. Da er det greit å kjøpe det hvis man f.eks. er på skolen og ønsker et alternativ til ting som ødelegger tennene. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker Voss vann til å vanske hendene med Får så mye vi vil gratis Smaker forøvrig ikke noe spesielt bedre enn vannet i springen gjør men... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen. 7024696[/snapback] Kanskje de samme menneskene som var målgruppen til T5PC? 7024699[/snapback] vann er godt Endret 11. oktober 2006 av -Bassaddict- Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vannet i Oslo og andre storbyer smaker ekkelt. Pleier å kjøpe flaskevann når jeg er i Oslo, Ålesund, Bergen osv... Vannet på Sunnmøre er det beste vannet jeg har smakt. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 12x 800ml-flasker koster $30 = 200 NOK, dvs. 16,67 kr/flaska. Husk at dette er eksklusive glassflasker med hele 8 dl vann. Hvordan er dette spesielt dyrt, egentlig? Ja, det er dyrere enn det vannet du har i springen (som er like godt), men i forhold til annet flaskevann kan jeg ikke se at Voss-vannet er ekstraordinært overpriset. http://www.vosswaterstore.com/product-exec/product_id/3 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 12x 800ml-flasker koster $30 = 200 NOK, dvs. 16,67 kr/flaska. Husk at dette er eksklusive glassflasker med hele 8 dl vann. Hvordan er dette spesielt dyrt, egentlig?Ja, det er dyrere enn det vannet du har i springen (som er like godt), men i forhold til annet flaskevann kan jeg ikke se at Voss-vannet er ekstraordinært overpriset. http://www.vosswaterstore.com/product-exec/product_id/3 7059619[/snapback] Det er hvis man bestiller fra internett. Har hørt at vanlig pris i butikker er betydelig høyere. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 der jeg har sett kosta vannet 60-80 kroner, spørs på størrelsen man ville ha.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 der jeg har sett kosta vannet 60-80 kroner, spørs på størrelsen man ville ha.. 7059801[/snapback] Litt dyrt... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nytt vann på markedet: BlingH2O til 235kroner Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så utrolig latterlig! Flaskevann i superluksussegmentet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå