Gå til innhold

Hva er greia med Voss vann..

Footy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

imsdal smaker det samme som vannet i springen synes nå jeg (men nå har vi veldig godt vann her da)

når vi først snakker om vann, hva pokker er vitsen med kullsyre i vannet? Da jeg var i tyskland var det ikke mulig og kjøpe vann uten!

(jeg vet at vannet er bra mange steder i tyskland, men jeg måtte jo ha en flaske og fylle på)

Lenke til kommentar
imsdal smaker det samme som vannet i springen synes nå jeg (men nå har vi veldig godt vann her da)

når vi først snakker om vann, hva pokker er vitsen med kullsyre i vannet? Da jeg var i tyskland var det ikke mulig og kjøpe vann uten!

(jeg vet at vannet er bra mange steder i tyskland, men jeg måtte jo ha en flaske og fylle på)

7022661[/snapback]

Hva er vitsen med brus?

Mener at kullsyre skal gjøre vannet mer holdbart. Dette var i hvertfall meningen før i tiden.

Lenke til kommentar
Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett!

7021428[/snapback]

Det tror jeg nok kan variere veldig fra sted til sted. Jeg tror ikke hele usa bruker samme vannkilden.

7022509[/snapback]

Gjennomsnittlig stygt da

7022608[/snapback]

Bare for å kverulere; har du smakt vannet fra samtlige vannkilder i USA?

Lenke til kommentar
To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen.

7024696[/snapback]

Kanskje de samme menneskene som var målgruppen til T5PC?

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg kjøper boble med smak av og til. Det er veldig godt, men gir meg et slags belegg i kjeften. Vannet i springen er OK, men er litt for hard. Mor og far har bedre vann i springen. Drikker mye mer vann når jeg er på besøk hos mor og far enn hva jeg gjør her.

Lenke til kommentar
To tommer opp til Ringnes som selger sand i sahara. Greit nok med dere som har klorvann i springen, men folk som drikker vann for å se sunne/kule ut scorer høyt på idiot skalaen.

7024696[/snapback]

Kjøper det av og til. Men aldri får å se kul ut. Er ikke alltid man orker/husker å ta med vann hjemmefra. Da er det greit å kjøpe det hvis man f.eks. er på skolen og ønsker et alternativ til ting som ødelegger tennene.

Lenke til kommentar

7024696[/snapback]

Kanskje de samme menneskene som var målgruppen til T5PC?

7024699[/snapback]

vann er godt

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Vannet i Oslo og andre storbyer smaker ekkelt. Pleier å kjøpe flaskevann når jeg er i Oslo, Ålesund, Bergen osv... Vannet på Sunnmøre er det beste vannet jeg har smakt.

Lenke til kommentar
12x 800ml-flasker koster $30 = 200 NOK, dvs. 16,67 kr/flaska. Husk at dette er eksklusive glassflasker med hele 8 dl vann. Hvordan er dette spesielt dyrt, egentlig?

Ja, det er dyrere enn det vannet du har i springen (som er like godt), men i forhold til annet flaskevann kan jeg ikke se at Voss-vannet er ekstraordinært overpriset.

http://www.vosswaterstore.com/product-exec/product_id/3

7059619[/snapback]

Det er hvis man bestiller fra internett. Har hørt at vanlig pris i butikker er betydelig høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...