cheeplix Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Herre. Smaker stygt? 7021450[/snapback] Du vet, ekkelt? 7021474[/snapback] Ja, men det blir som å si at det smaker gult, lukter firkantet osv. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kjenner faktisk forskjell på Imsdal og springvann da. Meg og JoachimR Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Samme som eg opplevde i Italia, brukte flaskevatn til pusse tennene i. Kvaliteten på springvatn varierer sjølvsagt, her i Haugesund synest eg ikkje vatnet er godt, heime i Hardanger derimot er det ikkje noko problem. Smaker stor forskjell på spring- og flaskevatn her. Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, men det blir som å si at det smaker gult, lukter firkantet osv. 7021490[/snapback] Stygt er dialekt for ille, vondt og så videre, ganske vanlig i det ganske land. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 I mange land må vannet klores før det er drikkbart... Dvs du blir syk om du drikker vann som ikke er kloret først.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, men det blir som å si at det smaker gult, lukter firkantet osv. 7021490[/snapback] Stygt er dialekt for ille, vondt og så videre, ganske vanlig i det ganske land. 7021498[/snapback] Kranglefant. =/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 I mange land må vannet klores før det er drikkbart... Dvs du blir syk om du drikker vann som ikke er kloret først.. 7021511[/snapback] Nei du sier ikke det, hehe, men det går bra hvis du er der en stund, da vender du deg til bakteriene. Kranglefant. =/ 7021518[/snapback] I know Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har aldri sett Voss Vann eg, selges den ikkje over heile landet? Lomz: Du er over alt, 160 innlegg i dag. .... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har aldri sett Voss Vann eg, selges den ikkje over heile landet? Lomz: Du er over alt, 160 innlegg i dag. .... 7021576[/snapback] Jeg har aldri sett Voss vann i butikken, bare flasker som jenter har gått rundt med. Neida, jeg var oppe til kl 03-04 i natt, så skrev en del da. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har aldri sett Voss Vann eg, selges den ikkje over heile landet? Lomz: Du er over alt, 160 innlegg i dag. .... 7021576[/snapback] Vel, jeg har sett en del om det på TV. Men det eneste stedet jeg har sett hvor de faktisk selger det er "Steam" (Iskremsjappe) på CCVest I Bærum.... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Mutters bodde i Texas i 4 år, var over der på ferie en del ganger. Da drakk vi KUN flaskevann. All vann i matlaging var også flaskevann..Eneste jeg brukte tappevannet til var dusje og pusse tenna.. Selv å pusse tenna var ikke noe godt... Og nei, dette var ikke i gettoen... snarere omvendt 7021482[/snapback] Det er vel sånn overalt i USA, iallefall der jeg har vært. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sammenligner man US vann med Alta vann så smaker US vannet stykt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Mutters bodde i Texas i 4 år, var over der på ferie en del ganger. Da drakk vi KUN flaskevann. All vann i matlaging var også flaskevann..Eneste jeg brukte tappevannet til var dusje og pusse tenna.. Selv å pusse tenna var ikke noe godt... Og nei, dette var ikke i gettoen... snarere omvendt 7021482[/snapback] Det er vel sånn overalt i USA, iallefall der jeg har vært. 7021668[/snapback] Flere steder så bruker de grunnvann, men mange steder er det også ganske mye grunnvannsforurensning. Men vannet fra springen i Lillehammer er genuint og genialt! Er faktisk bedre enn flaskevann. Flere steder bruker man mye klor under rensingen, og det kjenner man ... Derfor smaker man forskjell på noe springvann og flaskevann. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sammenligner man US vann med Alta vann så smaker US vannet stykt 7021696[/snapback] Vannet i nord-norge er elsk da! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvor mye koster ei flaske med denne "vidundereliksiren" da? Forøvrig er det grenser for hvor mye jeg betaler for vann. Har drukket springvann i 30 år og aldri fått noe varige men av det. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg bor i Akershus, Bærum. Vannet jeg har i springen smaker det samme som flaskevann.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Voss vannet er dyrt fordi flaska er fin og fordi det finnes løkskaller som er mer enn villige til å betale dyre dommer for en flaske vann Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er ikke Olden-vannet også fra Voss? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja, men det blir som å si at det smaker gult, lukter firkantet osv. 7021490[/snapback] Stygt er dialekt for ille, vondt og så videre, ganske vanlig i det ganske land. 7021498[/snapback] Vi i det fine trønderland bruker det også som et bittelite kraftutrykk når vi bruker det sammen med andre adjektiv: "dæven, hu va schtøggdeilig." Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! 7021428[/snapback] Det tror jeg nok kan variere veldig fra sted til sted. Jeg tror ikke hele usa bruker samme vannkilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå