Footy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Veit ikke hvor utbredt detta er, men dere har hørt om Voss Vann sant? Hva er greia? Hvorfor så himla dyrt? kan jo ikke være på grunn av noe annet enn at flaska koster... I statene kaster jo rike folk seg over de og betaler DYRE dommer... Jeg fikk lyst å ta med en palle med Imsdal og stelle med opp LA og tjene millioner :!: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du tjener nok ikke "millioner" ved å selge EN palle med Imsdal i LA Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 hehe, nei. Men får du danka inn i huet at det er det samma som Voss så tjener du nok litt... Dessuten så er vannet de FLESTE steder i Norge på samme høyde i springen som i en Imsdalflaske... Og Voss for den del.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg TROR jeg har spilt airsoft med de som lagde det Husker de hadde med seg en stor kartong med Voss Vann, Gratis Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du vet, vannet er rent og noen rike drakk det, så det ble kult og helsemessig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Eg har smakt på ein del vatn på flaske i England, Italia og Østerrike og der var det ganske mykje dårlig altså, når det gjeld norskprodusert vatn har eg endå til gode å kjøpe ei flaske som smakar dårleg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Italia har mye godt, dyrt, flaskevann Endret 7. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jadå, det var sjølvsagt fleire gode alternativer, men ikkje alt var drikkande. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Eg har smakt på ein del vatn på flaske i England, Italia og Østerrike og der var det ganske mykje dårlig altså, når det gjeld norskprodusert vatn har eg endå til gode å kjøpe ei flaske som smakar dårleg. 7021178[/snapback] Samme med Frankrike. Men igjen, vi nordmenn lar oss jo lure. Som jeg sa tidligere, vårt tappevann er av høyeste kvalitet. Personlig har jeg slutta å kjøpe f.eks imsdal i hytt og pine og kjøper det heller i ny og ne, men det er pga. flaska. så fyller jeg den opp selv senere fra kjøkkenkrana... Noen ganger vasken på badet og.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tester har faktisk vist at mye av flaskevannet i Norge ikke ville blitt sendt ut på vann-nettet fordi det er for dårlig. Bare en tankevekker Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg smaker ærlig talt ikke forskjell på Imsdahl vannet og springvann. Kan skjønne at det trengs i andre land hvor vannet i springen er enten giftig eller møkkete, men her i Norge er springvannet reint nesten så og si overalt. Hvorfor kjøpe vann for nesten samme literprisen som brus da? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tester har faktisk vist at mye av flaskevannet i Norge ikke ville blitt sendt ut på vann-nettet fordi det er for dårlig. Bare en tankevekker 7021241[/snapback] Hvor kan jeg lese om dette? Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 KJøper imsdal. men det er bare for det ser dumt ut å fylle på vann i en kolaflaske. orker ikke drasse på Vossflasker på skolen da de er store, tunge og knuser sikkert fort Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror det er mye resultat av genial markedsføring, design og det å skape et helt annet bilde for amerikanere av Voss enn det det faktisk er. Voss vannet er jo skikkelig eksklusivt der borte. Tror jeg så en artikkel en gang om Jennifer Lopez og hvorfor hun valgte Voss vann... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har sett noen jenter med voss flasker, jeg antar de tror de er kule hehe Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! 7021428[/snapback] Herre. Smaker stygt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vannet i US smaker extremt stygt rett og slett! 7021428[/snapback] Det var da fryktelig generaliserende da... Herre. Smaker stygt? 7021450[/snapback] Du vet, ekkelt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tester har faktisk vist at mye av flaskevannet i Norge ikke ville blitt sendt ut på vann-nettet fordi det er for dårlig. Bare en tankevekker 7021241[/snapback] Hvor kan jeg lese om dette? 7021271[/snapback] Har stått i diverse aviser og sånt... Mye omtalt egentlig Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Mutters bodde i Texas i 4 år, var over der på ferie en del ganger. Da drakk vi KUN flaskevann. All vann i matlaging var også flaskevann.. Eneste jeg brukte tappevannet til var dusje og pusse tenna.. Selv å pusse tenna var ikke noe godt... Og nei, dette var ikke i gettoen... snarere omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå