Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Golf GTI II 1985 Mod

8V

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

er litt forskjell gitt ;) hehe.. på tide for bytting!! her er resultatene av åssen det blei =) både forann og bak ;) hehe blir kanskje litt surr i rekkefølgen men har ikke vært her på en stund og har jo ett par bilder da.. dere får bare unnskylde det, men dere skjønner det! ;)

post-105129-1199053492_thumb.jpg

post-105129-1199053542_thumb.jpg

post-105129-1199053591_thumb.jpg

post-105129-1199053665_thumb.jpg

post-105129-1199053757_thumb.jpg

Lenke til kommentar

har jo gjort det rundt hele bilen nå og er ferdig med det! gjenstår kun lufting av bremser men det tar jeg til slutt :) har gått løs på gulvet mitt nå, med fuktige gulvtepper, ut med det!! frem med varmepistol og hoggjern gitt, det er kanskje kjedelig i lengden men er verdt det!! :) ble fornøyd med minimal rust på gulvet til og være 85 mod!

post-105129-1199053875_thumb.jpg

post-105129-1199053911_thumb.jpg

post-105129-1199053951_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bare lurer litt på noen ting her:

* Ser du tektylerte spindelen, calipter etc . Hva gjorde du her egentlig? Pusset du først ordentlig? Tectylen, sprøyte eller malte du på?

* Rusta du tok, hva gjorde du der? Ser egentlig ut som det bare er klint på tectyl.

Ellers, knallbra prosjekt. Denne golfen kommer til å bli strøken!

Lenke til kommentar

spindelen og calytperen er pusset og lakkert, ja har pusset først, er bare hjulbuene og kanlaene og under bilen som er tekylert, for hånd. ikke spray, det skal jeg bruke på innvendig gulv. rusta som er tatt er skjært ut og pussa vekk, klina inn med tektyl og poppa en ny tektylert plate ( midlertidig da ), blir mere ut av det om jeg skal sveise etterhvert. jo takk, Shark håper det jeg også! :)

Lenke til kommentar

nei egentlig ikke, bare målte og kappa til, slipa bort rusten og kappa bort det værste i kanalen, tar det senere mere ordentlig når jeg får sveiset rust i steden ;) hehe, er nok i vestfold det, Holmestrand :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...