Pacman- Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ha, det er jo gamlebilen min! *savne* den har jeg hatt det mye moro med gitt.. Lenke til kommentar
8V Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 åja hehe, sikker på at det er gamle bilen din? Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) hmm... Endret 7. juni 2007 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 jaja folkens im back, etter ganske lenge, har ikke hatt no og gjøre på bilen før nå! Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 nå kommer noe av det som er gjort nå de siste dagene =) har bytta bremseskiver,klosser,lagrer rundt om hele slipet og tatt rust, tektylert det aller meste godt =) + more to come, det er på bilder =)!! Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Noe rust her og der fikk hjelp av brutter så fikk fart på ting tok et rust hull i kanalen på begge sider og i venstre hjulbue bak Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 det værste hullet :O, men er fikset nå skjært ute platestykke, poppet og tektylert.. midertidlig da Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 er litt forskjell gitt hehe.. på tide for bytting!! her er resultatene av åssen det blei =) både forann og bak hehe blir kanskje litt surr i rekkefølgen men har ikke vært her på en stund og har jo ett par bilder da.. dere får bare unnskylde det, men dere skjønner det! Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 har jo gjort det rundt hele bilen nå og er ferdig med det! gjenstår kun lufting av bremser men det tar jeg til slutt har gått løs på gulvet mitt nå, med fuktige gulvtepper, ut med det!! frem med varmepistol og hoggjern gitt, det er kanskje kjedelig i lengden men er verdt det!! ble fornøyd med minimal rust på gulvet til og være 85 mod! Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er det jeg rakk i dag gitt mere i morra! da skal hele gulvet tektyleres med tektyl spray, og samme bak etter det ( ved reserve dekket ) bare tar ut alt Lenke til kommentar
8V Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Noen her som syntes jeg burde lakkere tektylen i samme farge som bilen? det blir jo gjemt bort men bare for at det skal se penere ut? hehe, si i fra hva dere syntes, er ute etter meninger!!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bare lurer litt på noen ting her: * Ser du tektylerte spindelen, calipter etc . Hva gjorde du her egentlig? Pusset du først ordentlig? Tectylen, sprøyte eller malte du på? * Rusta du tok, hva gjorde du der? Ser egentlig ut som det bare er klint på tectyl. Ellers, knallbra prosjekt. Denne golfen kommer til å bli strøken! Lenke til kommentar
8V Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 spindelen og calytperen er pusset og lakkert, ja har pusset først, er bare hjulbuene og kanlaene og under bilen som er tekylert, for hånd. ikke spray, det skal jeg bruke på innvendig gulv. rusta som er tatt er skjært ut og pussa vekk, klina inn med tektyl og poppa en ny tektylert plate ( midlertidig da ), blir mere ut av det om jeg skal sveise etterhvert. jo takk, Shark håper det jeg også! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde du noen form for tettningsmasse, rustspiser, gummibelegg under tectylen? Hvor i landet triller denne golfen egentlig? Lenke til kommentar
8V Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 nei egentlig ikke, bare målte og kappa til, slipa bort rusten og kappa bort det værste i kanalen, tar det senere mere ordentlig når jeg får sveiset rust i steden hehe, er nok i vestfold det, Holmestrand Lenke til kommentar
8V Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Her en noen bilder av åssen innvendig gulv ble, etter jeg tektylerte dem blei nesten ferdig! *gikk tom for tektyl* hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ble bra det;) Neste blir nå? Lenke til kommentar
8V Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 jeg fortsetter med tektyleringen i morra hehe skal bli ferdig med gulvet da. det er planen. i dag har jeg tekylert mere på understellet og kanaler. laster opp bilde av det Lenke til kommentar
Raines Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Motoren og girkassen ser veldig fin ut etter arbeidet ditt. Ser nesten nytt ut med en sånn " clean look" Lenke til kommentar
8V Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takk takk glad for og høre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå