8V Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 nå har jeg pusset litt til og fått satt på deksler, omlakert luftfilter boksen og små ting =) og helt ny vannpumpe =) hva syntes dere? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Pent Fikk lyst på en sånn motorholder, hva kosta den? Lenke til kommentar
8V Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Takk mener den kosta 400 kr, rimelig Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Pen bil du har! Liker golf svært godt. Lenke til kommentar
8V Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Takk Takk! hvis den på bilde er din så er den veeeldig fin også! har du mye peil på golf eller?? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Takk Takk! hvis den på bilde er din så er den veeeldig fin også! har du mye peil på golf eller?? 7479464[/snapback] Hehe, er ikke min på bildet desverre. Har muligens tenkt å skaffe meg en golf til neste år. Lenke til kommentar
8V Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Okey men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Okey men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak 7479510[/snapback] Blir fett med den bilen der på veiene ja. Lenke til kommentar
8V Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Girkasse før og etter =) Lenke til kommentar
8V Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Nå er jeg kommet en del lenger, alt er ferdig pusset og montert på blokka. motoren er komplett og satt i bilen igjen Lenke til kommentar
8V Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 nå har jeg da fått satt inn motoren, med god hjelp av min far! her er hele motoren ferdig monter og klar til prøve start og den starta på første forsøk ganske lett!! perfekt tenning spørs åssen den er på veien da.. gjennstår og se hehe =) hva syntes dere?? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Veldig fin bil. Jeg syns du er flink Lenke til kommentar
trra Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Flink bisk Rødfargen på motordelene likte jeg ikke, men det er din bil. Stå på videre Edit : hva er planene framover? Endret 3. januar 2007 av trra Lenke til kommentar
8V Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 takk takk planer videre er vel andre felger, nye hjulbue lister rundt hele for de har mista fargen, omlakkering er vel ikke så veldig mye annet.. jo og 1 90 fanger bak og jernet til 90 fangeren forann.. har kun fangeren.. er på jakt etter det for en billig penge noen som har? Lenke til kommentar
8V Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Er det noen som har det jernet bak 90 fangeren liggenes folkens?? =) skraphandleren hadde ikke, og jeg vil ikke jalla mekke fangeren så si i fra noen hvis det er noen som har et liggende da takk Hilsen 8v Lenke til kommentar
8V Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 hadde vært fint om noen kunne sagt i fra? en 90 bakfanger ikke så dyr.. Hilsen 8v Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ser det var lite folk som svarte deg på det der 0_o Men iallefall, fin bil Skal selv kjøpe meg en golf til sommeren Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fin GTI! Pent med rødt deksel på motor! Behold det originale enderøret som skrår ut mot venstre, det er pent! Eller få laget et som ligner... Felger, skal du kjøre dassrullfelger eller noe helt annet? Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Takk Takk noen som vet om det går an og få tak i KN Filter ( green filter ) til Golf 4 GTI Turbo? og evt HVOR jeg får skaffet det? Endret 12. mai 2007 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 kan noen svare ? (A) i need answer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå