Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Golf GTI II 1985 Mod

8V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey ;) men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! :) hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! :) har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen ;) så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak ;):)

Lenke til kommentar
Okey ;) men det blir bra vettu! ja til neste år for jeg lappen da! :) hehe gleder meg!! til og få GTI'n på veien!! :) har kjøpt siste simring i dag.. setter i til onsdag, og da skal jeg få motoren komplett igjen og smelle den oppi bilen igjen ;) så er den klar bare jeg har nye felger og 90 fanger bak ;):)

7479510[/snapback]

Blir fett med den bilen der på veiene ja. :dremel:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

nå har jeg da fått satt inn motoren, med god hjelp av min far! :) her er hele motoren ferdig monter og klar til prøve start :) og den starta på første forsøk ganske lett!! :) perfekt tenning :) spørs åssen den er på veien da.. gjennstår og se hehe =) hva syntes dere??

post-105129-1167858634_thumb.jpg

Lenke til kommentar

takk takk :) planer videre er vel andre felger, nye hjulbue lister rundt hele for de har mista fargen, omlakkering ;) er vel ikke så veldig mye annet.. jo og 1 90 fanger bak og jernet til 90 fangeren forann.. har kun fangeren.. er på jakt etter det for en billig penge :) noen som har?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som har det jernet bak 90 fangeren liggenes folkens?? =) skraphandleren hadde ikke, og jeg vil ikke jalla mekke fangeren :) så si i fra noen hvis det er noen som har et liggende da :) takk ;) Hilsen 8v

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Takk Takk :) noen som vet om det går an og få tak i KN Filter ( green filter ) til Golf 4 GTI Turbo? :) og evt HVOR jeg får skaffet det? :)

Endret av 8V
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...