Fisk1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Men det gjør ikke noe Enten soting/toning hele veien eller ingenting spør du meg. Men selvfølgelig, ditt valg 7023585[/snapback] Jævlig artig å bli stoppa i hver eneste politikontroll som ser deg... Tøft det. Lenke til kommentar
8V Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hehe ja, enig der. derfor jeg ikke soter forann Endret 18. oktober 2006 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Her kom 90 fanger'n på, sånn ca da hehe ble bedre da Lenke til kommentar
8V Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 hva syntes dere? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ble bra det der! Clean grill og felger nå så blir det peent:D Lenke til kommentar
8V Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Anngående Golf motorer, jeg skal nå ut med hele motoren for overhaling, når jeg tar motoren ut..skal den trekkes opp eller lastes ned? noen som vet dette? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Anngående Golf motorer, jeg skal nå ut med hele motoren for overhaling, når jeg tar motoren ut..skal den trekkes opp eller lastes ned? noen som vet dette? 7198563[/snapback] Vil gjette på trekkes opp, altså løftes ut av karosseriet. Lenke til kommentar
8V Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 hm.. okey noen som har gjort dette før? kan hende jeg skal ut med den i kveld så .. noen som vet? takk for svar Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) hm.. okey noen som har gjort dette før? kan hende jeg skal ut med den i kveld så .. noen som vet? takk for svar 7198857[/snapback] Dette er innlegg nummer 1000! SKILLS! Den skal opp ja. Hvis du ser på denne tråden, så ser du sånn ca hvordan jeg gjorde det. Link Brukte en hydraulikk-kran. Men tror talje, vinsj eller traktor er like bra Hva har du tenkt å bytte ut under overhalinga? Endret 2. november 2006 av Jtand Lenke til kommentar
8V Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 hm... du har mazda da, og jeg Golf de er jo ikke like så det hjalp meg ikke så veldig mye men takk for tipsene har kran og alt er bare: Opp eller Ned?? that's it.. jeg skal bytte dynamo,reimer,oljefilter, slipe blokka, omlakkere den, pusse deler +++ Lenke til kommentar
8V Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Nå har jeg endelig fått ut motoren da overhalingen er i gang skal få denna strøken hehe får bare håpe jeg får tak i alt jeg skal da hehe, her er noen bilder Lenke til kommentar
8V Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Noen som vet? den tennings koden? jeg har funnet alle tenningspunktene untatt ved kamaksel hjulet har skrapa og pussa men finner ingen punkt jeg har til og med sett i Gjør-Det-Selv for WV passat, Golf.. det står ikke der heller, pliis hjejp:) ? Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 det skal sitte en prikk eller et hakk på siden av kamhjulet :!: Lenke til kommentar
8V Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 den har jeg funnet, men hvor den skal være plassert før jeg kan ta av reg reima? alt skal jo stemme med de punktene Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nå har jeg bare erfaring fra 16v og der skal prikken stemme med et merke på toppen. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ta deg tid til å se gjennom alle sidene å les litt... mye insprasjon og en veldig fin golf =) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=11720 Lenke til kommentar
8V Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 nå har jeg malt blokka illfast svart metalic, pussa toppen krom, pussa masse små deler og omlakkert, samme med motor fester også og lakkert noen slanger. med litt hjelp fra min bror slik ble det seende ut Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Veldig pent utført! Blir sikkert kjempekult når du får satt motoren tilbake igjen Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sweeet.... Planer videre? Lenke til kommentar
8V Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Tusen takk =) mine planer videre er og bytte en simring bak cluchen, og bytte cluchen etter det, så helt ny vannpumpe, regreim og bensin slanger, montere dette på så er vel motoren snart klar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå