8V Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ja, jeg kan jo starte med at jeg kjøpte en Golf II GTI da.. den har stått stille i 3-4 år på en låve så er nok noe som må byttes her ja! har byttet en del allerede da, her er sånn det så ut dag 1 når jeg fikk den Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kongebil du har kjøpt deg da Noen planer? Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Etterhvert så har jeg bytta ut grillen med 1000 metere i, omlakkert forann og bak fanger svart, og satt inn div. utstyr inni bilen Setetrekk,Cd Spiller, Skulderpute, ''Metal'' matter, lagde de til selv slik ser det ut Endret 11. oktober 2006 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) etter det satte jeg i hattehøytalere og la inn forsterker og lagde egen bass kasse med god hjelp av venner slik ser det ut Endret 7. oktober 2006 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg bytta også en del i instrumentet mitt fordi det ikke ville vise gradene på motoren eller hvor mye bensin jeg hadde, fikk hjelp av folk inne på forumet her , også har jeg instalert et neon lys på passasjer siden slik ser det ut Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Her kom sotinga på Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 I dag har jeg omlakkert radiatorvifta og holderen og luftinga og montert det inn Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Se der ja;) begynner det å komme seg! Men hvis du skal sote, gjør det på vinduene foran også! blir mye bedre:) Noen brede kantfelger og gewinde hadde gjort seg også Lenke til kommentar
8V Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ja hehe, men soting forann er ulovlig Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men det gjør ikke noe Enten soting/toning hele veien eller ingenting spør du meg. Men selvfølgelig, ditt valg Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 deilige biler. men litt gewinde og borbet A må til. 16x9 FTW! prisene på ebay.de er ikke så alt for ille i det hele tatt. Lenke til kommentar
8V Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 .de .. kan ikke finne noe som er litt nærmere og billig? men de felgene er forferdelig fine da fikk lyst på sånne .. og foresten.. vet noen om Golf II GTI er origialt senket?? Lenke til kommentar
exs Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 gtien er vel senket 25mm eller 35mm orginalt tror jeg Lenke til kommentar
8V Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg trodde den var senket ca 35mm serru så måtte jeg bare spørre Lenke til kommentar
8V Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) jeg har nå fått meg 90 front fanger.. det bakholde til fanger'n.. det jernet som man skal skru fanger fast til.. må du ha anderledes jern til 90 fangeren?.. virka som min ikke passet 100% =S noen som har peil? og foresten noen som vet hvor man kan få tak i skjermbreddere, slike som jeg har bare mine har mista fargen..prøvde omlakkering men den flassa av så trenger nye.. noen som vet hvor jeg kan få tak i? Endret 15. oktober 2006 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ingen som vet? 7089443[/snapback] prøv nbs.no ang bredderene ang den 90fangeren... fikk du bare med plasten og ikke det orginale jernet bak?? Lenke til kommentar
8V Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ja.. jeg skrudde den av fra en annen golf på hoggeriet.. jernet var like helt da.. skulle jeg ha plukka med det også? Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 ja.. jeg skrudde den av fra en annen golf på hoggeriet.. jernet var like helt da.. skulle jeg ha plukka med det også? 7090496[/snapback] visst du hadde de tynne fangerene fra før på bilen din så er ikke jerna like.... vil du ha en 90 fanger til og passe på et orginaljern (tynne fangere) så er det enkleste og bolte den fast med 2 gjennomgående bolter feks igjennom skiltplata...... slik gjorde ivertfall jeg det, borra igjennom skiltet-fangeren-jernet og satt i et par bolter med runde (glatte) hoder Lenke til kommentar
8V Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 ja okey, men hvis jeg smeller på 90 fanger'n på det hjernet da, så passer det ikke med blinklysene, så tenker jeg skrur over original jernet til 90 fanger'n, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå