nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hei! jeg har nettopp fått meg en ny vifte som jeg skulle montere i dag, men skruene passet ikke i viften...? jeg skjønner ingenting - trenger jeg noe annet til vifta som skal monteres? her er vifte for dem som vil/trenger å ta en titt : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=s...120bl&mcat=c243 vifte funker forresten helt fint når jeg kobler den til.. - eneste problemet er når jeg skal feste viften... takk så mye! Endret 7. oktober 2006 av nilsso Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe Sikker på at det ikke bare er å skru hardt inn? Vifteskruer skal ha veldig grove gjenger. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skruene skal passe... litt trang først men så blir de fine Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 aha:P da får jeg vel bare bruke litt MANPOWER da men fant noen andre skruer som jeg syns passet bedre <3 problem solved thnx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå