loathsome Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, I det siste så har SpeedFan begynt å gi meg bluescreen når jeg starter det *HVER BIDIGE GANG* Finnes det et alternativt program som jeg kan kontrollere CPU-viften med? Takk, takk! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Hm, okay. Lastet nå ned nyeste versjon (4.30), og da får jeg bare "INFO : NO SUPPORTED CHIP DETECTED" .. jeg MÅ kontrollere viftene mine Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ulike produsenter av hovedkort har ofte sine verktøy til slikt. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har dette men finner ikke noe særlig. Takk for svar, og god helg til deg også Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bruker dette Funker bra for meg ihvertfall Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Tusen takk, skal se på det nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bruker dette Funker bra for meg ihvertfall 7029935[/snapback] Jeg testet dette ut jeg også, det fungérer veldig fint. Temperatur på skjermkort stemmer med driverinstillingene. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Har installert nå, men jeg klarer ikke å forandre på viftefarten. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 bumper denne. Speedfan er helt klikk, selv etter formatering. TRENGER ET PROGRAM TIL Å STYRE VIFTENE MED Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Basic Input/Output System Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Um, tror jeg har fikset problemet med Speedfan. Ser ut som det er et problem med NVIDIA GPUer. Run with this command: /NONVIDIAI2Calso, under "Let SpeedFan access sensors through", uncheck "SMBus" ..funker her, i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå