Gå til innhold

Hva står MTV for i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare reality, reality og atter reality med innslag av west coach og bilmodding.

7020611[/snapback]

Du mener vel: re(reklame)al(reklame)ity(reklame),(reklame) re(reklame)al(reklame)ity(reklame) og(reklame) at(reklame)ter re(reklame)al(reklame)ity

Husker ikke sist gang jeg orket å se på mer enn i 15-20 minutter i slengen og man skal vel ha flaks hvis man finner noen som ligner på musikkvideor?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på hvor mange seere MTV har tapt.

Det er dette som i mine øyne er problemet i dag. Har man x i markedsandel må en ha bedre markedsandel. Og da må en endre på produktet.

Cola har vel majoriteten av markedet i USA. Og de tror de får større andel av markedet om de lager nye smaker som.. ikke er Cola.

Hvorfor skulle MTV endre profilen sin så kraftig som de har gjort?

Jeg gjetter. De spurte en Amerikansk fokusgruppe. Som sikkert sa at "it would be cool with more skating, more reality, more programmes about where rich live" osv. Det høres kanskje morsomt ut i teorien, men de tok det alt for langt.

Dersom du spør en fokusgruppe flere spørsmål hver for seg ender du opp med å høre på Bach i Royal Albert Hall, spise på en dyr og pen resturant og dra hjem klokka 12.

Mens du hadde hatt det mye mer moro på et jorde mens noen nasalt prøver å imitere Creedence, du spiser et smørbrød og er totalt skitten av regn og søle.

Litt som med baklyktene på Maserati, faktisk. De endret dem. De spurte en Amerikansk fokusgruppe.

Lenke til kommentar
Døh, mannen, det er ikke -dialekta- som er -deilig- :-)

7196671[/snapback]

nei ikke bare det da..... :p

hun er jo deilig hele jenta, men det er som med svenske jenter.... det blir hakket mer sexy..... :)

7196714[/snapback]

Fytti grisen, dama ser jo ut som en mann jo! Jeg fatter ikke hva dere ser i henne, bortsett fra hvis dere er homofile, eller bifile da.

Lenke til kommentar

Jepp, hun er pen.

Forøvrig syns jeg det er interessant at den typen programmer er så populære.

Helt til jeg og noen kompiser muta TVen under nattesending på TV2 og så hu ene blonde hoppe og sprette rundt i stolen, med en litt avslørende topp.

Var jo ikke så ille. Er heller ikke ille å sitte å drikke konjakk med gode venner mens en ser The Voice på TV (men muta).

Lenke til kommentar

Man lurer. Kan man se Video Music Awards live på nettet noested? Ser ut som det er "Backstage webcast" med Juliette Lewis (filmstjerna) på www.mtve.com men..hadde vært kjekt å få selve sendinga også, da. Det er jo litt stas det showet. Har ikke kabeltv her.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...