mushi Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 jo. det går kl 00.00 ikveld. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er bare reality, reality og atter reality med innslag av west coach og bilmodding. 7020611[/snapback] Du mener vel: re(reklame)al(reklame)ity(reklame),(reklame) re(reklame)al(reklame)ity(reklame) og(reklame) at(reklame)ter re(reklame)al(reklame)ity Husker ikke sist gang jeg orket å se på mer enn i 15-20 minutter i slengen og man skal vel ha flaks hvis man finner noen som ligner på musikkvideor? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei de har tapt seg med årene... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lurer på hvor mange seere MTV har tapt. Det er dette som i mine øyne er problemet i dag. Har man x i markedsandel må en ha bedre markedsandel. Og da må en endre på produktet. Cola har vel majoriteten av markedet i USA. Og de tror de får større andel av markedet om de lager nye smaker som.. ikke er Cola. Hvorfor skulle MTV endre profilen sin så kraftig som de har gjort? Jeg gjetter. De spurte en Amerikansk fokusgruppe. Som sikkert sa at "it would be cool with more skating, more reality, more programmes about where rich live" osv. Det høres kanskje morsomt ut i teorien, men de tok det alt for langt. Dersom du spør en fokusgruppe flere spørsmål hver for seg ender du opp med å høre på Bach i Royal Albert Hall, spise på en dyr og pen resturant og dra hjem klokka 12. Mens du hadde hatt det mye mer moro på et jorde mens noen nasalt prøver å imitere Creedence, du spiser et smørbrød og er totalt skitten av regn og søle. Litt som med baklyktene på Maserati, faktisk. De endret dem. De spurte en Amerikansk fokusgruppe. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den eneste musikk-kanalen som finnes nå er "The Voice" og jeg ser ikke på hvis jeg ser en programleder. Herregud sier jeg bare. deilige maria bodøgaard er jo verd å se på da, for f..... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 *Host*Hark* ...tommelen opp i full enighet :-) Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 *Host*Hark* ...tommelen opp i full enighet :-) 7196634[/snapback] hvor er hun fra egentlig? er hun, som navnet sier, fra bodø(gaard)? deilig dialekt, synes jeg..... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Døh, mannen, det er ikke -dialekta- som er -deilig- :-) Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Døh, mannen, det er ikke -dialekta- som er -deilig- :-) 7196671[/snapback] nei ikke bare det da..... hun er jo deilig hele jenta, men det er som med svenske jenter.... det blir hakket mer sexy..... Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Døh, mannen, det er ikke -dialekta- som er -deilig- :-) 7196671[/snapback] nei ikke bare det da..... hun er jo deilig hele jenta, men det er som med svenske jenter.... det blir hakket mer sexy..... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Døh, mannen, det er ikke -dialekta- som er -deilig- :-) 7196671[/snapback] nei ikke bare det da..... hun er jo deilig hele jenta, men det er som med svenske jenter.... det blir hakket mer sexy..... 7196714[/snapback] Fytti grisen, dama ser jo ut som en mann jo! Jeg fatter ikke hva dere ser i henne, bortsett fra hvis dere er homofile, eller bifile da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ei dame kan ikke være fin når hun er dum som et brød. Jeg klarer ikke å synes det i værtfall. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hadde jeg giddet, så hadde jeg puttet inn et "This thread is useless without pics!" -bilde. Men akk Nevertheless. MTVs fokus har vel endret seg med tiden som alt annet, beklageligvis... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jepp, hun er pen. Forøvrig syns jeg det er interessant at den typen programmer er så populære. Helt til jeg og noen kompiser muta TVen under nattesending på TV2 og så hu ene blonde hoppe og sprette rundt i stolen, med en litt avslørende topp. Var jo ikke så ille. Er heller ikke ille å sitte å drikke konjakk med gode venner mens en ser The Voice på TV (men muta). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Man lurer. Kan man se Video Music Awards live på nettet noested? Ser ut som det er "Backstage webcast" med Juliette Lewis (filmstjerna) på www.mtve.com men..hadde vært kjekt å få selve sendinga også, da. Det er jo litt stas det showet. Har ikke kabeltv her. Endret 1. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du mener vel: re(reklame)al(reklame)ity(reklame),(reklame) re(reklame)al(reklame)ity(reklame) og(reklame) at(reklame)ter re(reklame)al(reklame)ity En bedre figur på hva MTV er i dag skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
latexx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mtv har blitt en ungdoms kanal med 0,5% musikk 9,5% reality programmer 80% mobil reklamer og 10% andre reklamer so please MTV, pimp away all comerciale and get the music back Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Eneste musikken som er på mtv er jamba. Ser alikevell på det pga southpark og andre festligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå