Enceladus Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvor i windows kan jeg få en total oversikt over alt av hardware i maskinen? Ram, skermkort, lydkort osv. Og hvor finner jeg ut hvilken driver skjermkortet bruker? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Glem det jeg fant det ut. Typisk! jaja Beklager Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du får nok ingen komplett oversikt dette på en plass i windows. Det du kan gjøre er å laste ned programmer som f.eks everest som gir deg komplett info. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vel jeg fant den informasjonen jeg var på utkikk etter for øyebliket. Men ja det er sant det, jeg fant ikke noen komplett oversikt over alt. Er ikke det litt teit, burde jo vært noe slikt integrert i windows. Kanskje det kommer med vista. Liker ikke å installere for mange programmer på pcen. Blir så mye rot tilslutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det har du nok egentlig rett i, men everest og den lignende programvare skaffer deg virkelig en komplett oversikt over hva du har på pc'en fra alt til RAM-info til bios-version og hvilke skjermkortdrivere du har osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå