Thomaes Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 det som er problemet er at nettverket på pc'n min hopper ut helt random, men svært ofte... den hopper ikke ut lenge, bare .5 til 1 sekund og deretter reconnecter den seg.. dette er svært irriterende i og med at jeg ikke kan laste ned noen store filer. det er en packard bell, har virket som det skal helt til nå i det siste, og det som er enda merkeligere er at det samme problemet er på andre windowser jeg har, OG USB stikken med trådløs internett! har forsøkt å resette instillingene i BIOS, ikke prøvd andre os'er enn Windows XP Home, Pro og Server 2003. takker for alle svar, gamer-pc'n min er hos netshop nå så hadde vært fint med svar, da kan jeg i det minste spille spill Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Skjer dette med kablet nettverk også eller kun med trådløst? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 det skjer med begge deler. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøv enkel feilsøking. Test uten router. Om du har mulighet test med et annet modem. Osv.. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 feilsøking? skal prøve uten ruter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå