Gå til innhold

trenger forslag til nytt kabinett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal det være stille?

Har du preferanser til kjøling? (størrelse og antall vifter osv)

Hvor mye plass vil du ha?

Med/uten dør?

Antec - SLK3000B er ihvertfall mye kabinett for pengene (OBS, SHG krever at du godtar pop-ups fra siden for å se linken skikkelig)

Dette kabinettet har gummidemping på harddisk fester, 2stk 120mm vifter som kan stilles i 3 forskjellige hastigheter og har god plass.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
raidmax sagitta!  :thumbup:

7084047[/snapback]

Det er jo bare blikk og plast!

7085600[/snapback]

bullshit! det er det dummeste jeg har hørt.. skal man vente seg superkvalitet for 500 kr da??

7091161[/snapback]

Tror du ikke jeg snakker av egen erfaring? Har en kompis som har det.

Hvis du legger i 50 eller 100 kr til så får man jo et Antec et eller annet som faktisk er veldig bra. Får jo Chieftec dragon til 600 kr også.

Lenke til kommentar
Man skal forvente noe.

Cooler Master Centurion 534 er enkelt, stilrent og har to 120mm vifteplasser og en 80mm på sida. Jeg har modellen før denne, og den var en flopp. Chassiset på dette kabinettet ser betydelig bedre ut. Dessuten er det pent utvendig. :)

Det er også skrueløst, en 120mm vifte følger med.

Tror det faktisk er et sikkert valg.

7091270[/snapback]

syntes den så kjedelig ut jeg, jaja alle har hver sin smak :dribble:

Lenke til kommentar

Ikke kom med noe LL kabinetter her, finnes ikke LL til 500 kr (biligste ATM er det som er på tilbud til 750 netshop)

Han spør etter det beste kabienttet til 500kr, til den prisen så får man vel kanskje et Chieftec Dragon eller et av de biligeste antec? (ikke lanboy)

Lenke til kommentar

Jeg vet at Cooler Master Centurion ikke er bygget i plast så det er nok det beste valget i prisklassen 500,- :thumbup: . Tenker som så at det er bedre å kjøpe noe som tåler litt og som kan kan ha lenger i steden for billige plast kabinetter hvor ting fort kan bli bøyd eller ødelagt. Snakker av egen erfaring.

Lenke til kommentar
hei... :)

jeg lurte på om det var noen som kunne komm med forslag til nytt kabinett (MAX 500kr)....det må være midi tower

noen forslag??

7020180[/snapback]

Det er ikke lett å hjelpe deg når du gir oss så lite informasjon.

1. Skal du ha kabinett med PSU? Da er det ikke mye å velge i til den prisen. Det blir da mer et spørsmål om hvilken PSU som er best.

2. Hvor skal kabinettet stå? På en tenårings gutterom? I stua? Ofte med på LAN? Skal det være skrikende i utseende eller mer diskret?

3. Noen eksempler på kabinetter du synes er kuule?

Et billig og enkelt som Netshop bruker selv er Viking m/400W PSU 12cm til 495 kr.

Lenke til kommentar
ingenting har gått galt med min raidmax sagitta, har hatt den lenge og..

7105671[/snapback]

Hva med å skrive hvorfor han akkurat skal ha det kabinettet da? eller kritiser kabinettet.

Liker det ikke selv pga. at det bare er blikk og plast.

7105863[/snapback]

spørs hva han ser etter det.. styla kabinett eller vanlig.. har dengt til min raidmax sagitta utallige ganger uten at det har vert noe problem.. :p

Lenke til kommentar
hei... :)

jeg lurte på om det var noen som kunne komm med forslag til nytt kabinett (MAX 500kr)....det må være midi tower

noen forslag??

7020180[/snapback]

Det er ikke lett å hjelpe deg når du gir oss så lite informasjon.

1. Skal du ha kabinett med PSU? Da er det ikke mye å velge i til den prisen. Det blir da mer et spørsmål om hvilken PSU som er best.

2. Hvor skal kabinettet stå? På en tenårings gutterom? I stua? Ofte med på LAN? Skal det være skrikende i utseende eller mer diskret?

3. Noen eksempler på kabinetter du synes er kuule?

Et billig og enkelt som Netshop bruker selv er Viking m/400W PSU 12cm til 495 kr.

7105879[/snapback]

akkurat d jeg tenkte... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...