RimArt Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hei.. Jeg bruker PHP - Nuke 7.8. jeg lurer på hvordan man kan blokkere theme valget av brukere ? Slik at det er kunn 1 theme som blir vist til ALLE og den velges av administratoren. (bruke kan ikke skifte på det) takker for alle svar Endret 7. oktober 2006 av RimArt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det meningen vi skal gjette hva slags software du bruker? Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det meningen vi skal gjette hva slags software du bruker? 7020209[/snapback] å, beklager. Glemte meg litt. Jeg bruker PHP - Nuke 7.8. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 ingen som vet ? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan du ikke bare fjerne alle andre themes? Og hvorfor vil du absolutt påtvinge noen å bruke ett spesielt theme? Folk har forskjellig smak, vet du, ikke alle er eller vil være som deg. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan du ikke bare fjerne alle andre themes?Og hvorfor vil du absolutt påtvinge noen å bruke ett spesielt theme? Folk har forskjellig smak, vet du, ikke alle er eller vil være som deg. 7034509[/snapback] joa, kan jo gjøre det å. Men det er ikke jeg som skal velge themet. Jeg driver bare å setter opp siden for en kamerat. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Still han de samme spørsmålene som jeg stiller deg. Han skyter jo seg selv i foten, du burde jo kanskje gi han noen tips som venn Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvis jeg husker riktig er det fullt mulig å fjerne denne, skal være mulig å sette slik at det kun er spesielle tema som kan benyttes av brukere. Ellers er det jo alltids en løsning å gjøre slik som det ble nevnt tidligre å bare ha et tema installert noe som utvilsomt er det enkleste. Hvis du vil fjerne boksen hvor brukerne kan velge tema er du nødt til å redigere selve scriptet noe som ikke alltid er lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå