gegg Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 etter tilsynelatende å ha installert driver og konfigurert nytt Dynalink kort får jeg ikke "kontakt" ut/inn. kjører Linetest med beskjed at D channel og B channel er normal. Under "nettverk" er det ingen signaler om at kortet ikke fungerer, men når jeg kjører kortkontroll fra CD-ROMen er beskjeden at kortet ikke fungerer og at IO, IRQ og konfigurering må sjekkes. Under konfigureringen: Under ISDNdevice00: I manualen står det at resource skal være IRQ:10. Hos meg står det grået ut/ingenting her ?? Under ISDNdevice01 står det under resource IRQ:5. Er dette riktig. Valgalternativene til siste er MEM... og IO... please help !! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kortkontrollen fra CD gjelder kanskje en oppkobla forbindelse - installer CAPI-drivere - ta en nærmere kikk i Bios, evt. frigi IRQ ved å sløyfe en av serie/ comportene. Hvilket HK, og bruker du WinXP ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 IRQ skal vel kun spesifikeres på eldgamle ISA-kort, jeg har innstallert et utall slike, men har du nyeste driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå