GeCcO Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Elitegroup G556E med Intel/PRO 2200 wi-fi -kort vil ikke starte opp så lenge trådløst nettverk er aktivert. Hva kan være grunnen til dette? Dette problemet startet etter at jeg kjøpte en ny router, D-Link RangeBooster N 650. Jeg har testet flere ganger å slå av wi-fi i routern og så starte opp laptop'en, dette funker, og av og til så kan man i etterkant slå på wi-fi og det funker. Men som regel kræsjer maskinen og man får denne meldingen opp: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Du har vel forsøkt med ulike drivere til wi-fi-kortet? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vet ikke helt va du mener med ulike drivere, da det jo kun er hensynsmessig å bruke den driveren som produsenten har laget til kortet. Men ja, jeg har prøvd nyeste versjon. Og prøvd driver fra Elitegroup og Intel (selv om disse er de samme driverne dog). Men jeg har testet litt mer, og det ser ut til at D-Link'en er den skyldige. Hvis jeg slår av wi-fi i routeren så starter pc'n, slår jeg på wi-fi så kommer feilmeldingen som jeg har postet over. Men det virker som at laptop'en kan ta imot andre trådløse nettverk fra naboer osv. Men ikke det som D-Link'en min sender ut. Noen tanker om det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg vet ikke helt va du mener med ulike drivere, da det jo kun er hensynsmessig å bruke den driveren som produsenten har laget til kortet. Men ja, jeg har prøvd nyeste versjon. Og prøvd driver fra Elitegroup og Intel (selv om disse er de samme driverne dog). Men jeg har testet litt mer, og det ser ut til at D-Link'en er den skyldige. Hvis jeg slår av wi-fi i routeren så starter pc'n, slår jeg på wi-fi så kommer feilmeldingen som jeg har postet over. Men det virker som at laptop'en kan ta imot andre trådløse nettverk fra naboer osv. Men ikke det som D-Link'en min sender ut. Noen tanker om det? 7025671[/snapback] Jeg tenkte ulike versjoner av driverene til kortet. Jeg får vel være ennå mer presis i språket. Om det går fint med andre routere, så er det nok feil med din egen ja. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå