Bjarnez Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 noen som vellykket har satt opp edonkey bak en router. har åpna de reiktige portene 4661+4662+4665, til og med forwarda dem. men det fungerer fortsatt ikke. noen med erfaring? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 jeg åpna de slev, funka faktisk litt, men nå er det vist fucka igjen.. uansett, får altids connecta til en server og har gjevnt 20/30 kb/s ned fra edonkey2k, så er faktisk fornøyd med det takk gud for edonkey på linux :wink: Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 jeg får ikke kontakt med noen servere. har du oppdatert server-lista di? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 selv uten å åpne porter får man da connecta til en server til slutt, tar bare litt tid. og ja, oppdaterer server listen hver gang jeg starter det+ den blir oppdatert hver gang den connecter til en ny server Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 edonkey prøver å connecte helt til jeg ender opp med beskjed om at jeg har en lowID. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hva er edonkey? Har æ aller hørt om... Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 et fildelingsprog som bygger på p2p, samme som kazaa hvis du vet hva det er. PS: fiksa det nå,, måtte få edonkey til å bruke port 80 for incoming. Lenke til kommentar
BiRdBrAiN Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 vel, selv om du har oppdatert NGT-filteret på Netopia Routeren din, så må du også legge inn maskinen din under NAT. her åpner du for nevnte porter mot din maskin. se her: http://home.no.net/nergis3/ BiRdBrAiN Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 lol jeg ler HØYT avinstaler edonkey bruk overnet fra http://www.overnet.com dette er en server løs versjon av EDONKEY og er rett og slett en klone men husk to ting denne krever visse ting men funker som ett ******* jeg har riktig nok åpnet firewallen min på en scm barricade 704 men alikevel så tar det jo sin tid husk dette er en kazza/morpheus klone krever mennesker på med litt tilgjengelig plass til deg og litt båndbredde til overs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå