Toa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Som PES-digger og FIFA-hater syns jeg faktisk det høres spennende ut det de holder på å gjøre med FIFA spillet. Kanskje ikke årets versjon bli det store, men det blir veldig spennende å se hvordan framtidige versjoner av FIFA vil bli som en følge av at de bygger opp alt fra grunnen av. Og det blir tilsvarende spennende å se hva Konami klarer å gjøre med PES i framtiden. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Mange morsome øyeblikk fra PES5 ja Der er det vel ikke skriptet, alt skjer ganske random ? Men FIFA 07 er vel like livlig? Jeg testa demoen, og det eneste som irriterte meg var grafikken, fikk vondt i øynene av den. Gikk riktig ikke ann å stille på den da, og dette var til PC. Men FIFA07 på X360 kjøper jeg nok ikke etter alt som har blitt fortalt om det. :/ Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Menne.. det at spillerne har en taktisk forståelse på linje med et lilleputtlag, at keeperne har en reaksjonstid på 0 millisekunder og at hodedueller ikke finnes, det er det ingen som bryr seg om. Finter, derimot... 7053284[/snapback] La faktisk merke til det eg og!fikk ikke headet ballen!ka e det for nokke tull da?! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Menne.. det at spillerne har en taktisk forståelse på linje med et lilleputtlag, at keeperne har en reaksjonstid på 0 millisekunder og at hodedueller ikke finnes, det er det ingen som bryr seg om. Finter, derimot... 7053284[/snapback] La faktisk merke til det eg og!fikk ikke headet ballen!ka e det for nokke tull da?! 7054432[/snapback] Når fikk du ikke headet ballen? Har bare prøvd demoen på 360, men det er da flust av hodedueller der hele tiden... Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når fikk du ikke headet ballen? Har bare prøvd demoen på 360, men det er da flust av hodedueller der hele tiden... 7054447[/snapback] Hodeduell som i at to stykker kjemper om plassen og hopper etter ballen, eller hodeduell som i at to stykker står ved siden av hverandre og at ballen treffer hodet til en av dem? Sistnevnte skjer hele tiden, førstnevnte har jeg aldri sett. Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når fikk du ikke headet ballen? Har bare prøvd demoen på 360, men det er da flust av hodedueller der hele tiden... 7054447[/snapback] Hodeduell som i at to stykker kjemper om plassen og hopper etter ballen, eller hodeduell som i at to stykker står ved siden av hverandre og at ballen treffer hodet til en av dem? Sistnevnte skjer hele tiden, førstnevnte har jeg aldri sett. 7054608[/snapback] jepp.det eg mente..har ikke sett skikkelige dueller. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når fikk du ikke headet ballen? Har bare prøvd demoen på 360, men det er da flust av hodedueller der hele tiden... 7054447[/snapback] Hodeduell som i at to stykker kjemper om plassen og hopper etter ballen, eller hodeduell som i at to stykker står ved siden av hverandre og at ballen treffer hodet til en av dem? Sistnevnte skjer hele tiden, førstnevnte har jeg aldri sett. 7054608[/snapback] Har nå sett førstnevnte, selv om det kanskje ikke skjer så ofte som i virkeligheten. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg kan ikke tro folk virkelig skal bruke penger på fifa 2007? uansett om det er til den latterlige pc-versjonen eller til xbox 360 versjonen. det at de ikke gidder å inkludere finter og triks i xbox 360 versjonen bør få folk til å holde seg langt unna. Vi kan ikke la EA tro, som de har trodd i alle år, at de kan lage FIFA serien så dårlig de vil hvert eneste år, siden folk kjøper det uansett. "Bruk 600 kr på fifa til 360, så kan du glede deg til hvor gode fintene blir i 2008 versjonen, men da har vi køddet til noe annet sånn at du kan glede deg til å bruke nye 600kr i 2009 versjonen." Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg kan ikke tro folk virkelig skal bruke penger på fifa 2007? uansett om det er til den latterlige pc-versjonen eller til xbox 360 versjonen. det at de ikke gidder å inkludere finter og triks i xbox 360 versjonen bør få folk til å holde seg langt unna. Vi kan ikke la EA tro, som de har trodd i alle år, at de kan lage FIFA serien så dårlig de vil hvert eneste år, siden folk kjøper det uansett. "Bruk 600 kr på fifa til 360, så kan du glede deg til hvor gode fintene blir i 2008 versjonen, men da har vi køddet til noe annet sånn at du kan glede deg til å bruke nye 600kr i 2009 versjonen." 7056290[/snapback] Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Snakket med en del på messa i dag (siden jeg jobber der) å veldig mange er veldig positivt overrasket av fifa07. Forresten, jeg gremmes over grafikken på pes6. Trodde den skulle være mye bedre. Det er tross alt en x360-maskin vi snakker om.. Spillbarheten var heller ikke så god som jeg hadde håpet.. PS: Jeg spiller begge spill så det er sagt.. Altså nøytral. Elsker bare fotballspill. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg kan ikke tro folk virkelig skal bruke penger på fifa 2007? uansett om det er til den latterlige pc-versjonen eller til xbox 360 versjonen. det at de ikke gidder å inkludere finter og triks i xbox 360 versjonen bør få folk til å holde seg langt unna. Vi kan ikke la EA tro, som de har trodd i alle år, at de kan lage FIFA serien så dårlig de vil hvert eneste år, siden folk kjøper det uansett. "Bruk 600 kr på fifa til 360, så kan du glede deg til hvor gode fintene blir i 2008 versjonen, men da har vi køddet til noe annet sånn at du kan glede deg til å bruke nye 600kr i 2009 versjonen." 7056290[/snapback] Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Snakket med en del på messa i dag (siden jeg jobber der) å veldig mange er veldig positivt overrasket av fifa07. Forresten, jeg gremmes over grafikken på pes6. Trodde den skulle være mye bedre. Det er tross alt en x360-maskin vi snakker om.. Spillbarheten var heller ikke så god som jeg hadde håpet.. PS: Jeg spiller begge spill så det er sagt.. Altså nøytral. Elsker bare fotballspill. 7058617[/snapback] Må si jeg gleder meg masse til å spille fifa 07 uten finter! Pes 6 kommer til å være milevis forran uansett tror jeg.. Grafikken i pes kan mulig skuffe meg litt,men gameplayet kommer jeg til å elske minst like høyt som før Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Du har helt rett, jeg har bare prøvd demoen. Hvis fullversjonen er forbedret så er isåfall det en veldig god nyhet. Dette er et spill jeg veldig gjerne vil like (har spilt så mye pes i løpet av åra at det gnger eter litt forandring), men demoen har ihvertfall lagt en stor demper på lysten min. Hvis det er slik at fullversjonen er forbedret, så er det kanskje håp likevel..? Kunne du kanskje `nevnt noen av forbedringene, for min nysgjerrighets skyld? Har de f.eks. forbedret hvordan spillerne plasserer seg, samt redusert keeperens reaksjonsevne? De to tingene er nesten alt jeg ber om.. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Du har helt rett, jeg har bare prøvd demoen. Hvis fullversjonen er forbedret så er isåfall det en veldig god nyhet. Dette er et spill jeg veldig gjerne vil like (har spilt så mye pes i løpet av åra at det gnger eter litt forandring), men demoen har ihvertfall lagt en stor demper på lysten min. Hvis det er slik at fullversjonen er forbedret, så er det kanskje håp likevel..? Kunne du kanskje `nevnt noen av forbedringene, for min nysgjerrighets skyld? Har de f.eks. forbedret hvordan spillerne plasserer seg, samt redusert keeperens reaksjonsevne? De to tingene er nesten alt jeg ber om.. 7059053[/snapback] Fikk ikke testet det så mye i dag pga stor pågang, men jeg føler ihvertfall at plasseringene av spillerne er mye bedre nå enn tidligere. Det med kepperne har jeg som sagt ikke sjekket så godt enda. Noe som også er mye bedre i fullversjonen enn i demoen er hvordan ballen oppfører seg i spillet. Det ser så virkelig ut. Den oppleves som det faktisk er en "ordentlig" ball som er der. Hvis du skjønner hva jeg mener. Grafikken er også kraftig forbedret siden demoen synes jeg. Kan prate litt mer med folkene på mircosoft i mårra å høre litt mer om forandringene fra demo til fullversjon. Jeg skal ihvertfall garantert ha Fifa07 når det kommer 26.okt. Gleder meg.. Tar gjerne i mot flere spørsmål Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Du har helt rett, jeg har bare prøvd demoen. Hvis fullversjonen er forbedret så er isåfall det en veldig god nyhet. Dette er et spill jeg veldig gjerne vil like (har spilt så mye pes i løpet av åra at det gnger eter litt forandring), men demoen har ihvertfall lagt en stor demper på lysten min. Hvis det er slik at fullversjonen er forbedret, så er det kanskje håp likevel..? Kunne du kanskje `nevnt noen av forbedringene, for min nysgjerrighets skyld? Har de f.eks. forbedret hvordan spillerne plasserer seg, samt redusert keeperens reaksjonsevne? De to tingene er nesten alt jeg ber om.. 7059053[/snapback] Fikk ikke testet det så mye i dag pga stor pågang, men jeg føler ihvertfall at plasseringene av spillerne er mye bedre nå enn tidligere. Det med kepperne har jeg som sagt ikke sjekket så godt enda. Noe som også er mye bedre i fullversjonen enn i demoen er hvordan ballen oppfører seg i spillet. Det ser så virkelig ut. Den oppleves som det faktisk er en "ordentlig" ball som er der. Hvis du skjønner hva jeg mener. Grafikken er også kraftig forbedret siden demoen synes jeg. Kan prate litt mer med folkene på mircosoft i mårra å høre litt mer om forandringene fra demo til fullversjon. Jeg skal ihvertfall garantert ha Fifa07 når det kommer 26.okt. Gleder meg.. Tar gjerne i mot flere spørsmål 7059151[/snapback] Godt og høre at grafikken er kraftig forbedret Håper dette gjelder mye på animasjonene på spillerne? Mange spillere som så dårlig ut i demoen.. Flyter spillet bedre/fortere en i demoen? Følte ofte at spillerne var veldig trege med mottakene osv.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg kan ikke tro folk virkelig skal bruke penger på fifa 2007? uansett om det er til den latterlige pc-versjonen eller til xbox 360 versjonen. det at de ikke gidder å inkludere finter og triks i xbox 360 versjonen bør få folk til å holde seg langt unna. Vi kan ikke la EA tro, som de har trodd i alle år, at de kan lage FIFA serien så dårlig de vil hvert eneste år, siden folk kjøper det uansett. "Bruk 600 kr på fifa til 360, så kan du glede deg til hvor gode fintene blir i 2008 versjonen, men da har vi køddet til noe annet sånn at du kan glede deg til å bruke nye 600kr i 2009 versjonen." 7056290[/snapback] Det er ihvertfall helt tydelig at dere som skriver her ikke har vært på electroworld. Der har de begge fullversjonene av fifa07 og pes6 til x360. Fifa07 er noe helt annet i fullversjon enn den demoen som ligger på marketplace. Virker sikkert litt rart for mange av dere men jeg kan med hånden på hjertet si det er store forbedringer. Snakket med en del på messa i dag (siden jeg jobber der) å veldig mange er veldig positivt overrasket av fifa07. Forresten, jeg gremmes over grafikken på pes6. Trodde den skulle være mye bedre. Det er tross alt en x360-maskin vi snakker om.. Spillbarheten var heller ikke så god som jeg hadde håpet.. PS: Jeg spiller begge spill så det er sagt.. Altså nøytral. Elsker bare fotballspill. 7058617[/snapback] Skal ikke tvile på at fifa 07 til 360 kan virke "imponerende" og nyskapende etter et par kamper på en messe, men jeg kan vedde på at også 360 versjonen byr på hundrevis av EAs klassiske feil og mangler grunnet latskap og udugelighet, som til slutt ødelegger spillopplevelsen og tålmodigheten til spilleren. Slik var det med 2006, world cup, road to world cup, 2005 og 2004. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg kan ikke tro folk virkelig skal bruke penger på fifa 2007? uansett om det er til den latterlige pc-versjonen eller til xbox 360 versjonen. det at de ikke gidder å inkludere finter og triks i xbox 360 versjonen bør få folk til å holde seg langt unna. Vi kan ikke la EA tro, som de har trodd i alle år, at de kan lage FIFA serien så dårlig de vil hvert eneste år, siden folk kjøper det uansett. 7056290[/snapback] Jeg synes demoen virker veldig spennende og tror mye er gjort her siden WC, som jeg forøvrig likte godt. Så jeg bruker mer enn gjerne 600+ for FIFA07, og kommer etter alt å dømme ikke til å angre! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gjør du? Var jeg deg ville jeg ikke gjort det, med tanke på at det er EA vi snakker om, og jeg har spilt retail av FIFA 07, både på PC og PS2. Samme dritten. 7021846[/snapback] Men 360-versjonen er ikke samme spillet (ifølge EA i hvert fall). Synes gameplayet i demoen var ganske greit, men reagerte en del på presentasjonen en del steder. Så rett og slett ganske upolert ut grafisk f.eks. på cornere osv. Skal selvfølgelig lese en del reviews, men satser på at det er bedre enn Fifa: RtWC, som jeg faktisk har hatt det ganske moro med sammen med kompiser. PES nytter ikke da mange av disse ikke er noe særlig interessert i spilling i det hele tatt, men liker å ta en enkel kamp nå og da. 7021870[/snapback] Når det gjelder PES, av en eller annen grunn har det fått rykte på seg å være vanskelig, bare fordi det er mer realistisk betyr ikke at det er vanskeligere, det tok ikke mer enn to-tre dager før kompisene mine var skikkelig inn i PES, og de hadde spilt kun FIFA i årevis. Det med lisenser er noe dritt da, og jeg skjønner de som ikke gidder spille PES pga. det, men vi håper nå på at det blir mulighet for å legge inn en custom option-fil på X360, slik man gjør på PS2, Xbox og PC. 7022248[/snapback] Har du spilt FIFA i årevis trengs det ikke mange timene med PES før man er inn i det... Men når det er sagt så skal det sies at kompisene mine ikke har spilt FIFA i årevis, tvert imot ikke spilt noe som helst i ukesvis engang... og vi har sjeldent 2-3 dager lange spillkvelder... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det som var forferdeligt på demoen var angrepet.. når eg vinner ballen og løper framover løper aldri spissene, dei står bare i ro og eg må løpe med den eg e rett i deiras forsvar, UTRULIGT IRRITERANDE!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det som var forferdeligt på demoen var angrepet.. når eg vinner ballen og løper framover løper aldri spissene, dei står bare i ro og eg må løpe med den eg e rett i deiras forsvar, UTRULIGT IRRITERANDE!! 7062535[/snapback] slik har det vært i mange år nå, merkelig at de ikke får fikset det. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja, eg blir så irritert over det, det er såå idiotisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå