Gå til innhold

fifa 07 til xbox 360

erikpau1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte EA selv om dette, og jeg fikk følgende svar:

Det stemmer at det er 6 ligaer + landslag i FIFA 07 til Xbox 360.

Man har til NG versjonen prioritert kvalitet fremfor kvantitet og lagt all kraft i å få 360 versjonen til å fremstå som et neste generasjons produkt og ikke kun en videreutvikling av nåværende generasjons konsoller.

For de kommende next gen utgivelsene så planlegges det en bredere ligasammensetning.

Lenke til kommentar
Gjør du? Var jeg deg ville jeg ikke gjort det, med tanke på at det er EA vi snakker om, og jeg har spilt retail av FIFA 07, både på PC og PS2. Samme dritten.

7021846[/snapback]

Men 360-versjonen er ikke samme spillet (ifølge EA i hvert fall). Synes gameplayet i demoen var ganske greit, men reagerte en del på presentasjonen en del steder. Så rett og slett ganske upolert ut grafisk f.eks. på cornere osv.

Skal selvfølgelig lese en del reviews, men satser på at det er bedre enn Fifa: RtWC, som jeg faktisk har hatt det ganske moro med sammen med kompiser. PES nytter ikke da mange av disse ikke er noe særlig interessert i spilling i det hele tatt, men liker å ta en enkel kamp nå og da.

Lenke til kommentar
Gjør du? Var jeg deg ville jeg ikke gjort det, med tanke på at det er EA vi snakker om, og jeg har spilt retail av FIFA 07, både på PC og PS2. Samme dritten.

7021846[/snapback]

Men 360-versjonen er ikke samme spillet (ifølge EA i hvert fall). Synes gameplayet i demoen var ganske greit, men reagerte en del på presentasjonen en del steder. Så rett og slett ganske upolert ut grafisk f.eks. på cornere osv.

Skal selvfølgelig lese en del reviews, men satser på at det er bedre enn Fifa: RtWC, som jeg faktisk har hatt det ganske moro med sammen med kompiser. PES nytter ikke da mange av disse ikke er noe særlig interessert i spilling i det hele tatt, men liker å ta en enkel kamp nå og da.

7021870[/snapback]

I teorien så skulle det være stor forskjell, bygd opp fra grunn og bla, bla, i praksis så er det en versjon med bedre grafikk og færre lag - samt dårligere framerate, det er ihvertfall inntrykket demoen gir, men jeg skal vente på fullversjon før jeg sier noe bombesikkert, men for å si det sånn; fryktelig mye må bli forandret fra demoen før det blir et godt fotballspill, og konkurrere med PES er bare å glemme.

Når det gjelder PES, av en eller annen grunn har det fått rykte på seg å være vanskelig, bare fordi det er mer realistisk betyr ikke at det er vanskeligere, det tok ikke mer enn to-tre dager før kompisene mine var skikkelig inn i PES, og de hadde spilt kun FIFA i årevis.

Det med lisenser er noe dritt da, og jeg skjønner de som ikke gidder spille PES pga. det, men vi håper nå på at det blir mulighet for å legge inn en custom option-fil på X360, slik man gjør på PS2, Xbox og PC.

Lenke til kommentar

Hvor blir det av fintene i denne versjonen da?? For ikke å nevne den dårlige animasjonen.. Håper så absolutt dette blir fikset på i den ferdige versjonen!

Går ikke an å spille et fotballspill uten finter :p

Blir mye fikset på til lansering blir det nok det beste fifa spillet til nå..

Lenke til kommentar
Hvor blir det av fintene i denne versjonen da?? For ikke å nevne den dårlige animasjonen.. Håper så absolutt dette blir fikset på i den ferdige versjonen!

Går ikke an å spille et fotballspill uten finter :p

Blir mye fikset på til lansering blir det nok det beste fifa spillet til nå..

7048976[/snapback]

Jeg fikk til noen "tilfeldige" finter jeg. Men alt blir bedre. rettelse: bli bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...