wewe Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Finnes det noen fotballag i verden som har rosa drakter? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Finnes det noen fotballag i verden som har rosa drakter? 7019945[/snapback] Keeper-drakten til Werder Bremen er til tider rosa. Og Tim Wiese ser ikke så alt for lite bög ut heller så... Lenke til kommentar
CSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Palermo sine er vel det? Og Juventus sine opprinnelige var vel rosa? Litt usikker men Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 7020160[/snapback] Oje! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Palermo sine er rosa, Juventus sine bortedrakter er rosa, og mange keeperdrakter (spesielt i Italia) er rosa. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Palermo sine er rosa, Juventus sine bortedrakter er rosa, og mange keeperdrakter (spesielt i Italia) er rosa. 7020701[/snapback] Juventus sine bortedrakter er vel mørkeblå? Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 tror det franske laget Nancy har det Men dog bare sett fargene på spillet FM. Men ler godt når man tenker navn på laget - farge på laget Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan stemme det a karlsn, ser ut som bortedraktene er rosa. http://www.asnl.net/pages/boutique/collection.html Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 JA! Dufte DL har rosa drakter!! (det er et damelag i herøy) De spilte faktisk mot tufte i dag og tapte 10-1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Dufte vs Tufte? 7022690[/snapback] Ja, jeg laget en tråd om det i stad...Skal se om jeg får tak i bilder http://www.heroynytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=555 Endret 7. oktober 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Keeper drakta til Juventus var ihvertfall rosa en periode. Palermo har også rosa drakter. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ehhh. keeper drakten til LSK, husker ikke om det var hjemme eller borte drakten.. men en av dem damit så femi Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) For år og dag siden spilte laget mitt med rosa drakter Vi spiller nå med røde drakter(takk gud!). Oppdaget for litt siden at det er noen som spiller med de samme draktene nå! Draktene er kanskje 8 år gamle Endret 8. oktober 2006 av Sorbon Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ehhh. keeper drakten til LSK, husker ikke om det var hjemme eller borte drakten.. men en av dem tongue.gif damit så femi Han har brukt den både borte og hjemme i år.....han har 3 drakter han rullerer på...en rosa, en grå, og en blå...... Pantera Lenke til kommentar
Anira Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ehhh. keeper drakten til LSK, husker ikke om det var hjemme eller borte drakten.. men en av dem damit så femi 7027468[/snapback] Det hjelper ikke akkurat med den sveisen Heinz Müller har heller. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Sport Boys fra Peru har rosa drakter. Husker jeg kjøpte med en drakt da jeg var der. Ser rimelig gay ut, den drakta. edit: Endret 13. oktober 2006 av tom watt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Grüner hadde rosa drakter før hvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå