Gå til innhold

spillemaskin til yngre

bar10r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville kanskje ventet til 8 desember, da kommer nintendo ut med sin nye konsoll, kalt Wii. Denne ser ut til å kunne brukes av hele familien, og bør passe godt til jenten på 6. Jeg vurderer denne selv, hun lille her i huset er snart 7år. Det følger med en cd med endel småspill som passer godt for barn når du kjøper konsollen, tror det heter Wii Sports. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Jeg ville kanskje ventet til 8 desember, da kommer nintendo ut med sin nye konsoll, kalt Wii. Denne ser ut til å kunne brukes av hele familien, og bør passe godt til jenten på 6. Jeg vurderer denne selv, hun lille her i huset er snart 7år. Det følger med en cd med endel småspill som passer godt for barn når du kjøper konsollen, tror det heter Wii Sports. Lykke til.  :)

7019972[/snapback]

Støtter dette forslaget :)

Nå har jeg vel egentlig ikke greie på konsoller. Men av det jeg har fått med meg så er wii det trådstarter er ute etter. Wii skal vist være en ganske famile orrientert konsoll. Så denne burde være perfekt.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Gamecube og Wii er vel de mest barnevenlige maskinene som er / kommer på markedet, dags dato.

Får se om Xbox eller Sony lager en maskin for de yngre, eller satser mer på den eldre generasjonen.

Foreløpig ser det ut som det siste alternativet er framtiden. :whistle:

Feilpostet, rapportert.

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Sony har vel en del barnevenlige spill de også. Tenker på Jack & Dexter-serien etc. Vet ikke om dette er perfekt for barn på 6, men jeg lar i alle fall søstrene mine herje litt med den, men de er egentlig mer opptatt av Gamecube.

Mario-spillene, Super Monket Ball, etc, etc.

Men jeg kan garantere deg at det er verdt å vente to måneder.

Lenke til kommentar
Sony har vel en del barnevenlige spill de også. Tenker på Jack & Dexter-serien etc. Vet ikke om dette er perfekt for barn på 6, men jeg lar i alle fall søstrene mine herje litt med den, men de er egentlig mer opptatt av Gamecube.

Mario-spillene, Super Monket Ball, etc, etc.

Men jeg kan garantere deg at det er verdt å vente to måneder.

7020222[/snapback]

Men så er det faktisk snakk om konsoller og ikke spill da.

Gamecube er vesentlig enkeler enn PS2 eller Xbox (360).

Lenke til kommentar

Wii blir jo jækla dyr da. Sikkert over 2000kr og nesten 1000 til hvis man skal ha ekstra kontroller. Kjøp heller en PS2/GC/Xbox til under tusenlappen.

Tror ikke en jente på 6 år bryr seg så mye om spillene er "nye" eller ikke.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar
Wii blir jo jækla dyr da. Sikkert over 2000kr og nesten 1000 til hvis man skal ha ekstra kontroller. Kjøp heller en PS2/GC/Xbox til under tusenlappen.

7024009[/snapback]

Men en jente på 6 år bryr seg nok om kontrollerne. ;)

Lenke til kommentar

7024009[/snapback]

Men en jente på 6 år bryr seg nok om kontrollerne. ;)

7024054[/snapback]

Man hun vil nok helt sikkert spille med vennene sine, så to må du nok ha. Jeg anbefaler PS2. Billig i innkjøp og et massivt spillbibliotek med en masse titler som passer for hennes aldersgruppe og oppover. Kjøp et pakketilbud med eks. vis Singstar i.

Se her for titler som er laget for barn.. Det er over 2000 av de, og det er en masse gøy for en 6 åring blant disse;

http://www.gamespot.com/games.html?type=fo...asc&sortdir=asc

Du får PS2 forøvrig i rosa også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...