Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Installerte Ubuntu i går, så jeg er ganske ny. Når jeg trykker på avslutt-knappen oppe til høyre, får jeg bare opp valgene; Log out, lock screen, swith user og hibernate. Hvordan kan jeg restarte maskinen uten å måtte skrive noe kode-greie i terminalen? Altså aktivere restart og avslutt i avslutt-menyen. Noen som vet? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har dette vært slik helt siden install, eller har det kommet etter at du har gjort endringer? Veit det der kan skje hvis du installerer kdm og kde og setter disse som standard. Da vil du ikke kunne avslutte via gnome, og motsatt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har dette vært slik helt siden install, eller har det kommet etter at du har gjort endringer?Veit det der kan skje hvis du installerer kdm og kde og setter disse som standard. Da vil du ikke kunne avslutte via gnome, og motsatt. 7019585[/snapback] Har ikke vært sånn siden install. Kom i dag. I dag har jeg holdt på med XGL, som fortsatt ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå