pertm Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fagbøker har jeg vel kjøpt for 1000 kroner og mer, selv om det i det siste ikke har vært jeg som har betalt men jobben. Det er helt avhengig av hva slags bok der, om det er en jeg er virkelig er interesert i å skaffe meg så har det ikke så mye å si hvor mye den koster. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjøper svært sjelden bøker, annet enn når jeg er på reise og trenger noe å drepe tid med. Bøker låner jeg på biblioteket eller hos pappa, som i og for seg har bibliotek i huset sitt. Prøver også å være flink til å låne ut de bøkene jeg har, slik at andre får lest, om jeg får dem igjen er ikke så nøye, siden jeg sjelden leser bøker to ganger. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Sorry, sur kjæreste kødda med brukeren min Endret 8. november 2006 av CrowaX Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Sorry, sur kjæreste kødda med brukeren min 7245058[/snapback] Det ble litt teit Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kjøper ikke ofte bøker, men om jeg kommer over billige pocket-utgaver til 100 kr, kan det godt hende jeg tar med meg en Har hendt jeg har kjøpt bøker til 300 kr, som f. eks Dan Brown bøkene, de må leses. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Når det gjelder skjønnlitteratur foretrekker jeg rimlige paperbacks til rundt 100 lappen, og ofte er det nok annet jeg ønsker å lese slik at jeg gjerne kan vente de månedene før den kommer i pocket. Men jeg har også en del hardbacks stående, det må jeg jo innrømme. Og da er vel prisen fort 300 kr. Har også en del faglitteratur, store feite bøker og de koster jo fort nærmere tusen kroner. Noe mer enn det tviler jeg på at jeg kommer til å bruke, med mindre det er en meget spesiell bok midt i mitt interessefelt. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kan bruke 1500 kroner på en spesialversjon av Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kan bruke 1500 kroner på en spesialversjon av Ringenes Herre. 7299710[/snapback] Men der vet du også hva du får. Det å bruke mye penger på en ukjent bok er ikke like lett Men faglitteratur er ofte verdt pengene. Forrige bok jeg kjøpte om programmering kostet 600kr. Lenke til kommentar
SkyEagle Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Å betale mer enn 150,- for en pocketbok er lite sannsynlig - da blir det en tur til biblioteket i stedet. Endret 19. november 2006 av SkyEagle Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kan bruke 1500 kroner på en spesialversjon av Ringenes Herre. 7299710[/snapback] Du kan få kjøpe den av meg. Har en deluxe-utgave i svart lær, med gullkantet papir og egen slipcase. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Da kom boka etter 2+ måneder. Jeg fikk bok 889 av 1400 som er laget. Boka er STOR, ikke noe å lese på senga, her trenger man et skrive bord å legge den på. Tok noen bilder. For de ekstremt få som kanskje er interiserte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå