Gå til innhold

hvor mye er dere villige til å bruke på en bok?

Anbefalte innlegg

Fagbøker har jeg vel kjøpt for 1000 kroner og mer, selv om det i det siste ikke har vært jeg som har betalt men jobben. Det er helt avhengig av hva slags bok der, om det er en jeg er virkelig er interesert i å skaffe meg så har det ikke så mye å si hvor mye den koster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper svært sjelden bøker, annet enn når jeg er på reise og trenger noe å drepe tid med. Bøker låner jeg på biblioteket eller hos pappa, som i og for seg har bibliotek i huset sitt. Prøver også å være flink til å låne ut de bøkene jeg har, slik at andre får lest, om jeg får dem igjen er ikke så nøye, siden jeg sjelden leser bøker to ganger.

Lenke til kommentar

Når det gjelder skjønnlitteratur foretrekker jeg rimlige paperbacks til rundt 100 lappen, og ofte er det nok annet jeg ønsker å lese slik at jeg gjerne kan vente de månedene før den kommer i pocket. Men jeg har også en del hardbacks stående, det må jeg jo innrømme. Og da er vel prisen fort 300 kr.

Har også en del faglitteratur, store feite bøker og de koster jo fort nærmere tusen kroner. Noe mer enn det tviler jeg på at jeg kommer til å bruke, med mindre det er en meget spesiell bok midt i mitt interessefelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...