Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 er selv litt i knipa det har kommet en ny bok jeg vil ha, men den koster nesten $200 boka heter: Napoleon's Finest: Marshal Davout and His 3rd Corps, Combat Journal of Operations, 1805–1807. det er en oversettelse av en fransk bok fra 1895 og har fått fått en del nye ilustrasoner osv. hvor mye er dere villige til å bruke på en bok Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan ikke huske sist gang jeg kjøpte en bok. Tror ikke jeg ville gitt så mye mer enn et par hundrelapper... Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det kommer ann på hvilken bok det er. Er det en bok jeg bare må ha så er jeg villig til å betale ganske mye for den. Ellers for vanlige pocketbøker betaler jeg ikke mer en 100 kr og hardback bøker 200kr (skjønnlitteratur - det meste på engelsk). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil man ha boka, kjøper man boka. I går kjøpte jeg en til 300,-. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kommer jo helt an på. Her om dagen punga jeg ut 1200 spenn for the Complete Far Side, og når jeg får råd skal jeg kjøpe meg en engelsk ordbok til 3 laken, men helt alminnelige bøker bør ikke koste mer enn 3-400 kroner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) denne boka er limited edition, numerert og singnert av fotfatter/oversetter lær cover, "museum quality paper" hva enn det er 10"x14" format (større en din vanlige bok) har lyst på den, men har andre ting å sløse penger på, fuck it, jeg bestilte jeg Endret 7. oktober 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er det en bra bok ville jeg nok kunnet brukt en 4-500 kr. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Eneste bøkene jeg har kjøpt er fra John Grisham. Kjøpt en 5-6 stykker, meste til 10$ men i norge koster de 2-300kr, engelsk versjon.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det kommer jo alltid ann på boken da, og hva som eventuelt er markedsprisen, men det er sjeldent moro å betale mer enn 250. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 The Stanley Kubrick Archives kostet meg $140, men jeg hadde betalt $200. Belønn deg selv. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Normalt kjøper jeg pocketutgavene, billigere jo bedre. Ikke fordi jeg ikke har råd, men synes de gjør jobben. Ser ikke vitsen med å betale 200kr mer for samme boka. Unntakene er når det er veldig spesielle bøker som en virkelig vil ha. Da er det liksom litt mer enn selve innholdet i boka man betaler for, og da må en nesten selv avgjøre hvor mye man er villig til å gi Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Meste jeg har betalt for en bok er vel 250, skolebøker ol. kommer vel utenom? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 denne boka er limited edition, numerert og singnert av fotfatter/oversetterlær cover, "museum quality paper" hva enn det er 10"x14" format (større en din vanlige bok) har lyst på den, men har andre ting å sløse penger på, fuck it, jeg bestilte jeg 7022779[/snapback] Da er USD 200 billig. museum quality paper = syrefritt papir. Boken vil ikke gå i oppløsning og pulveriseres av seg selv. Dett er en dyr papirtype. Skinnbind er dyrere, Numerert Limited edition tyder på kvalitet også i innbinding (for hånd?). Signert (øker prisen). Boken vil antaglig øke i pris. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da er USD 200 billig.museum quality paper = syrefritt papir. Boken vil ikke gå i oppløsning og pulveriseres av seg selv. Dett er en dyr papirtype. Skinnbind er dyrere, Numerert Limited edition tyder på kvalitet også i innbinding (for hånd?). Signert (øker prisen). Boken vil antaglig øke i pris. 7027788[/snapback] Hørtes nesten ut som en fin investering Lenke til kommentar
PrinsesseBlomst Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da er USD 200 billig.museum quality paper = syrefritt papir. Boken vil ikke gå i oppløsning og pulveriseres av seg selv. Dett er en dyr papirtype. Skinnbind er dyrere, Numerert Limited edition tyder på kvalitet også i innbinding (for hånd?). Signert (øker prisen). Boken vil antaglig øke i pris. 7027788[/snapback] Hørtes nesten ut som en fin investering 7028029[/snapback] Høres nesten ut som en bok du ikke bør åpne Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 den boken høres ut som et skikkeli "must" å ha i samlingen sin hvis man liker den type bøker. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det spørs.. For en bra bok kunne jeg nok brukt 400 kr. Harry Potter hadde jeg kjøpt for 4000... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Harry Potter bøkene koster jo noen lapper til sammen, og er verdt det! Jeg har en del fagbøker, som "Webprogrammering i PHP" av Svend Anreas Horgen, og den tror jeg kostet 500kr. Men det er jo investeringer, ikke utlegg. Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 For meg kommer det vel ann på hvor ekslusiv boken er for min del. Lenke til kommentar
Mbang Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 betaler skjeldent mer enn 150,- kjøper gjerne på bokklubben når bøker kommer på salg der... ellers går det mest i pocket til 100,- og bibliotek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå