Gå til innhold

hvor mye er dere villige til å bruke på en bok?

Anbefalte innlegg

er selv litt i knipa det har kommet en ny bok jeg vil ha, men den koster nesten $200 boka heter:

Napoleon's Finest: Marshal Davout and His 3rd Corps, Combat Journal of Operations, 1805–1807.

det er en oversettelse av en fransk bok fra 1895 og har fått fått en del nye ilustrasoner osv.

hvor mye er dere villige til å bruke på en bok

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på hvilken bok det er. Er det en bok jeg bare må ha så er jeg villig til å betale ganske mye for den.

Ellers for vanlige pocketbøker betaler jeg ikke mer en 100 kr og hardback bøker 200kr (skjønnlitteratur - det meste på engelsk).

Lenke til kommentar

denne boka er limited edition, numerert og singnert av fotfatter/oversetter

lær cover, "museum quality paper" hva enn det er 10"x14" format (større en din vanlige bok)

har lyst på den, men har andre ting å sløse penger på,

fuck it, jeg bestilte jeg

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Normalt kjøper jeg pocketutgavene, billigere jo bedre. Ikke fordi jeg ikke har råd, men synes de gjør jobben. Ser ikke vitsen med å betale 200kr mer for samme boka. Unntakene er når det er veldig spesielle bøker som en virkelig vil ha. Da er det liksom litt mer enn selve innholdet i boka man betaler for, og da må en nesten selv avgjøre hvor mye man er villig til å gi :)

Lenke til kommentar
denne boka er limited edition, numerert og singnert av fotfatter/oversetter

lær cover, "museum quality paper" hva enn det er 10"x14" format (større en din vanlige bok)

har lyst på den, men har andre ting å sløse penger på,

fuck it, jeg bestilte jeg

7022779[/snapback]

Da er USD 200 billig.

museum quality paper = syrefritt papir. Boken vil ikke gå i oppløsning og pulveriseres av seg selv. Dett er en dyr papirtype. Skinnbind er dyrere, Numerert Limited edition tyder på kvalitet også i innbinding (for hånd?). Signert (øker prisen). Boken vil antaglig øke i pris.

Lenke til kommentar
Da er USD 200 billig.

museum quality paper = syrefritt papir. Boken vil ikke gå i oppløsning og pulveriseres av seg selv. Dett er en dyr papirtype. Skinnbind er dyrere, Numerert Limited edition tyder på kvalitet også i innbinding (for hånd?). Signert (øker prisen). Boken vil antaglig øke i pris.

7027788[/snapback]

Hørtes nesten ut som en fin investering

Lenke til kommentar
Da er USD 200 billig.

7027788[/snapback]

Hørtes nesten ut som en fin investering

7028029[/snapback]

Høres nesten ut som en bok du ikke bør åpne ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...