Gå til innhold

Svart skjerm (XBOX)

SeuZ

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp skaffet meg en chipet xbox, men harddisken som var med har havarert, så jeg har satt i en ny harddisk nå, men det kommer ikke noe form for bilde på skjermen, uansjett om jeg setter inn en boot cd eller ikke.. det bare blinker rødt rundt eject knappen :/ noen som vet hva som er feil? har ikke så mye peiling selv, men det er iallefall ingenting på harddisken som står i nå, ikke partisjoner eller noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv uten HD montert... Men høres ut som feil med chip`n

Slayer evox autoinstaller er fint ;)

7019398[/snapback]

Testet dette nå, men det kommer ikke noe på skjermen nei:(

har testet slayer autoinstaller, men det blir ikke noe bedre av den grunn... det virker nestn som om dvd-romen ikke vill lese av dvd`en i heletatt, bli bare rare lyder når jeg starter:p

tror kansje at han jeg kjøpte xboxn av snakket om at det var virus på orginalharddisken, kan det ha noe invirkning på chip/bios? eller er det bare en gal ide jeg har? :p

Lenke til kommentar
Hehe, tror mere på at det er noe feil med chip, eller inst av chip...

Hvor i landet bor du da? kanskje jeg kan kikke på det for deg...

7019501[/snapback]

Men chipen har fungert tiligere, det er kun når harddisken streiket det ble problemer..

Jeg bor på verdal (nordtrønderlag) men jeg skal prøve å få noen kamerater som har litt mere peiling en meg til å se på den.. kan prøve å filme hva som skjer hvis du trenger? eller skjønner du hva jeg snakker om? :p

Edit: Etter litt utforsking har jeg funnet ut at jeg har xecuter 2 lite pluss chip.. er ikke noen bryter på den..

Endret av SeuZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...