SeuZ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, jeg har nettopp skaffet meg en chipet xbox, men harddisken som var med har havarert, så jeg har satt i en ny harddisk nå, men det kommer ikke noe form for bilde på skjermen, uansjett om jeg setter inn en boot cd eller ikke.. det bare blinker rødt rundt eject knappen :/ noen som vet hva som er feil? har ikke så mye peiling selv, men det er iallefall ingenting på harddisken som står i nå, ikke partisjoner eller noe.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøv uten HD montert... Men høres ut som feil med chip`n Slayer evox autoinstaller er fint Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Prøv uten HD montert... Men høres ut som feil med chip`nSlayer evox autoinstaller er fint 7019398[/snapback] Testet dette nå, men det kommer ikke noe på skjermen nei:( har testet slayer autoinstaller, men det blir ikke noe bedre av den grunn... det virker nestn som om dvd-romen ikke vill lese av dvd`en i heletatt, bli bare rare lyder når jeg starter:p tror kansje at han jeg kjøpte xboxn av snakket om at det var virus på orginalharddisken, kan det ha noe invirkning på chip/bios? eller er det bare en gal ide jeg har? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, tror mere på at det er noe feil med chip, eller inst av chip... Hvor i landet bor du da? kanskje jeg kan kikke på det for deg... Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hehe, tror mere på at det er noe feil med chip, eller inst av chip...Hvor i landet bor du da? kanskje jeg kan kikke på det for deg... 7019501[/snapback] Men chipen har fungert tiligere, det er kun når harddisken streiket det ble problemer.. Jeg bor på verdal (nordtrønderlag) men jeg skal prøve å få noen kamerater som har litt mere peiling en meg til å se på den.. kan prøve å filme hva som skjer hvis du trenger? eller skjønner du hva jeg snakker om? Edit: Etter litt utforsking har jeg funnet ut at jeg har xecuter 2 lite pluss chip.. er ikke noen bryter på den.. Endret 7. oktober 2006 av SeuZ Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Ingen som har nooooe peiling? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Holder du power knappen inne 2sek når du starter boxen? Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Holder du power knappen inne 2sek når du starter boxen? 7020637[/snapback] Ja, har prøvd det også, men blir ikke noe anneledes.. :/ Ingen som er litt proff i området som kan hjelpe meg litt på msn? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 dumt spørsmål, men sitter alle ledninger inne som de skal, da spesielt ledningen til TVn? Snakker av erfaring, da dette ofte er det siste man prøver, desuten blinker det rødt når den ledningen ikke sitter skikkelig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå