Ekorre Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Prog kick: Har forslag til deg om det med linja. Har en klan som trenger fast server mot litt betaling pr mnd... Krever lite cpu kraf.. mail meg på [email protected]. Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hmm.. Å hoste fx shell er jo ikke umulig selv om det er dynamisk ip... Det finnes mange tjenester som lar deg oppdatere ip'n fortløpende... Du har bare et script som kjører ved hver oppkobling... Sjekk fx. dyndns.org Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Jepp,men vet ikke ang shell..får se... :smile: var en god ide det med klan server mot et beløp.. :smile: Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Det er teit å hoste på sån jalla opsett linje :smile: skaff fast ip uten nating om du ska drive seriøst med hosting Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Tviler sterkt på det med hosting av diverse ting,eneste jeg vet jeg kommer til å kjøre blir gameserver og da funker dns2go finfint :smile: Lenke til kommentar
headbull Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Hei Prog_Kick =) Anbefaler STERK ikke noe som helst SHELL server. Det krever enorm kompetanse (sikkerhet, stabilitet etc tec) og husker jeg deg rett Prog_Kick så er du vel ikke noe LINUX freak på noe høynivå? Vil anbefale deg å kjøre CS og evt. en DC hub...Husk å få deg en brannmur (som kverker DoS angrep ol. ) Så er vel ikke AMD noe til å kjøre server på heller? :wink: blir nok endel restarting på deg... Skal du kjøre linux på den? Evt. hvilken disb? -mads- [email protected] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg skal bestille fra http://www.firstmile.no 10mbit 1598 kr pr mnd... :smile: som sagt kun en nabo som kanskje er interisert...må høre med han,hvis han ikke er interisert blir det nok en 5mbit vdsl linje istedenfor til 1298 He He, hadde du hatt tilgang til fiberen fra Lyse Energi ville du fått 10mbit linje for 750.- Lenke til kommentar
Rious Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 du kan hoste war server til meg og clanen min Lenke til kommentar
Bateau Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg kunne godt tenkt meg BNC og/eller Eggdrop jeg Lenke til kommentar
klure Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei Hei Prog_Kick =) Så er vel ikke AMD noe til å kjøre server på heller? :wink: blir nok endel restarting på deg... Kort og godt pisspreik. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Krev at folk kobler seg til FTP med FTP-over-SSH, slik at det er mindre sjanse for at de blir "bustet". Selv om jo du ikke vet noe om den ulovlige aktiviteten som skjer på serveren, er det jo allikevel greit å minimere risken for at de bustes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå