Beethoven Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, Jeg er litt usikker, men... jeg går allmenn, er det mulig å bytte linje nå? Tenkte elektro. Til mandagen så tenkte jeg gå til rådgiver å spørre, men ville bare høre det litt før, om det fortsatt ikke er for sent... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, Jeg er litt usikker, men... jeg går allmenn, er det mulig å bytte linje nå? Tenkte elektro. Til mandagen så tenkte jeg gå til rådgiver å spørre, men ville bare høre det litt før, om det fortsatt ikke er for sent... Takker for alle svar. 7019190[/snapback] Uten å være 100 % sikker, tror jeg det er mulig å skifte linje fortsatt ja. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er vel til en gang i November jfr opplæringslova tror jeg at jeg leste. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Søren... jeg som allerede har kjøpt bøker! Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hør med rådgiver på skolen din om hvordan mulighetene dine er, er som oftest de som sitter med best oversikt over ting. Og hus (viktig!)..får du ikke nok info fra rådgiveren så har garrantert skolen flere rådgivere som du kan prate med. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 De to VG-skolene jeg har gått på har satt fristen til høstferien. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 For åss trur jeg det er fram til 1. eller 10. oktober, hvis man slutter etter dette så har man brukt et år av de tre årene man har krav på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå