Campin Carl Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 grave ut diverse kroppsdeler med en sløv skje Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene. Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder? Snorre PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag. Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende. Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret. 7019434[/snapback] Hvilken film er det fra igjen? 7019622[/snapback] I know only what I've been told. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er ifra 2 fast 2 furious. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 sette et stykk kraftig støvsuger opp i anus men offeret er bindt fast Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag. Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende. Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret. 7019434[/snapback] trodde det var fra torque, jeg... Endret 7. oktober 2006 av e321 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 På denne siden er det mye bra: http://www.torture-museum.com/medieval.htm Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 På denne siden er det mye bra: http://www.torture-museum.com/medieval.htm 7019697[/snapback] Norton Internet Security Professional has blocked access to this restricted site. Blocked categories: Sex/Handlinger Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 1. Call a coupla hard, pipe-hittin' niggers. 2. Apply them with a pair of pliers and a blow torch. 3. Point them in the direction of the Mr. Soon-To-Be-Living-The-Rest-of-His-Short-Ass-Life-In-Agonizing-Pain Rapist. 4. Tell them to get medieval on he’s ass. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Man tar en skje, og graver ut øyet til personen....eller suger det ut med en støvsuger. Testikler kan vel også plasseres på hardt underlag og moses litt med hammer e.l. 7019577[/snapback] Du har ikke en far med navn "Don" etellerannet? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Smøre en kar inn i honning (naken ofc), Binde han fast i et tre med en maurtue under. Sette binn forran øynene, lenke vedkommende fast til en stol, spille høyfrekvente lyder til han blir poco loco. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene. Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder? Snorre PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da? 7019645[/snapback] Kilde. Endret 7. oktober 2006 av Axes Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå skal det nevnes at få støvsugere er kraftige nok til å få øyenmusklene til å revne. Dermed vil øyet kun poppe ut. Om man skal fjerne øyet totalt må man nok grave lit ekstra og gjerne bruke kniv eller saks for å få kuttet over øyenmusklene. Denne anustorturen Julie høres vond ut. Hvordan kommer du på slike syke torturmetoder? Snorre PS: hadde du det gøy på bursdagen din igår da? 7019645[/snapback] Øyet trenger jo ikke bli revet ut, det ville vel være nok tortur om det bare hang og slang litt :!: Du har sikkert sett kilden neddi her, jeg fant det ikke på selv. Så det på et sånt torturkammermuseum jeg var på i Skotland. Det så ikke sånn dritdeilig ut akkurat. OT: Ja, bursdagen ble ganske bra etter hvert, hehe. Du har ikke en far med navn "Don" etellerannet? 7019734[/snapback] Nei, jeg bare tenker på sånne ting av og til. Hva man kan gjøre med forskjellige kroppsdeler osv. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hihihi. 7019830[/snapback] Faktisk! :!: Hmm. Kommer jeg på noe mer, da.. Å bli satt fyr på, på avgrensede områder på kroppen kan jo være litt smertefullt. Eller man kan pierce hudflapper og så røske ut piercingene. Eks nesebor, øret, huden mellom fingre/tær, munnviker, lepper, underlivet. Stikke en nål inn i øyet? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med å bli bundet fast oppå en maurtue med Bullet Ants, da snakker vi smerte. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med diverse former for støt mot kroppen? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har hørt en historie om en fyr (sikkert ikke sann) som kom hjem og fant kona til sengs med en annen, jeg tror han først skjøt kona før han tok med seg kameraten hennes ut i garasjen. Der tok han og skrudde fast kuken hans i skrustikka, så fjernet han sveiven slik at skrustikka ikke kunne åpnes. Deretter ga han personen en kniv og gikk ut og satt fyr på garasjen Ganske jævelig dilemma han satt konas elsker i der, historien forteller ikke hvilket alternativ han valgte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har hørt en historie om en fyr (sikkert ikke sann) som kom hjem og fant kona til sengs med en annen, jeg tror han først skjøt kona før han tok med seg kameraten hennes ut i garasjen. Der tok han og skrudde fast kuken hans i skrustikka, så fjernet han sveiven slik at skrustikka ikke kunne åpnes. Deretter ga han personen en kniv og gikk ut og satt fyr på garasjen 7019904[/snapback] Hørte den av læreren min i fjor et par ganger, men da var det i en låve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå