Laugh_killer Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan du ikke bare torturere dem av kjedsomhet.... Sett dem i et rom med fire gråe vegger uten vindu, la dem sitte der en god stund. Av og til sender du ut mat til dem, skiver uten noe på og lunket vann, og lar dem spise det samme over lengre perioder. Ikke snakk med dem eller ta kontakt, bare la han / henne være i rommet uten noe annet selskap enn seg selv. Nå kommer de til å kjede seg til døde bokstavlig talt, omtrent det verste en kan bli utsatt for etter min mening. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Kan være denne er nevnt..Men jeg har hørt ei skrøne om den er sann eller ikke veit jeg ikkke... Ska visst ha skjedd med en fyr i bergen... Han sovna på fest, meget berusa..Da tok noen plastrør oppi ræva på en, for så å legge piggtråd inni..Og deretter ta vekk plastrøret...Han måtte visst oppere vekk piggtråden... Tenk hvis du gjør samme, bare at du drar den sakte ut... Edit: Bruke varmluftspistol, så så langt fra huden...? Og jeg undres over hvordan denne tråden fortsatt kan være åpen Endret 15. oktober 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Må si det samme! Den der er en urban legend Best0!Har hørt den før, fra mange folk som påstår at de kjenner noen som kjenner noen som ble utsatt for dette. Du har også versjonen med en mus eller rotte inn i vagina, da spiser den seg vist ut. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kvelning. Folk blir desperate etter et par runder med det. Det enkle er ofte det beste. Videre får du kjøpt belter en fester på personen, som en låser hendene i, og er utstyrt med elektroder og fjernkontroll. Personen pisser på seg, og får det meget utrivelig. Inkvisisjonen hadde en interessant metode, der en hadde flere tau med en pinne i enden rundt en naken person. Disse pinnene vrir en på, helt til personen tilstår bruk av sort magi. Meget effektivt. Nazistene var glade i å slå bar rygg med gummikøller. Kast kaldt vann på personen når han/hun våkner. Please don't try this at home. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis det er en jente man skal presse til å snakke er det nok å hente klippemaskinen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis det er en jente man skal presse til å snakke er det nok å hente klippemaskinen 7080753[/snapback] Det hadde nok fungert på meg også Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hvis det er en jente man skal presse til å snakke er det nok å hente klippemaskinen 7080753[/snapback] ka mente du med det? Mulig at eg er litt dum nå men skjønte det ikke helt... Mente du at hun ble redd eller? Endret 16. oktober 2006 av Laugh_killer Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvor mange jenter har lyst å bli skallet? Eller generelt folk som har langt hår? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvor mange jenter har lyst å bli skallet? Eller generelt folk som har langt hår? 7085382[/snapback] Jeg hadde fortalt en del for å slippe å bli skallet. Skallet kan rocke, men ikke på feil folk. Tror forresten jeg er såpass pyse (glad i min egen kropp og liv) at det skal en del til for at jeg ikke snakker. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har to typer mareritt, enten å miste alle tenna, eller alt håret, begge gangene våkner jeg svett, og med et skrik. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) En klokketime og en nyslipt ostehøvel! I say no more.. Endret 16. oktober 2006 av Mr. Ichkitdze Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 isolat med høytelere du ikke kan se (under putene i taket) skru på høyfrekvent lyd i noen dager av gangen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 isolat med høytelere du ikke kan se (under putene i taket) skru på høyfrekvent lyd i noen dager av gangen 7086357[/snapback] RHCP... Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvor mange jenter har lyst å bli skallet? Eller generelt folk som har langt hår? 7085382[/snapback] Jeg hadde fortalt en del for å slippe å bli skallet. Skallet kan rocke, men ikke på feil folk. Tror forresten jeg er såpass pyse (glad i min egen kropp og liv) at det skal en del til for at jeg ikke snakker. 7085596[/snapback] Hehe ok skjønte det nå.... Trodde først dere mente at dere skulle klippe av hodet hennes, men den morroa varte ikke lenge :!: Men samma her, ville gjorte mye for ikke bli skalllet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Må nesten poste den her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134649 Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Må nesten poste den her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134649 7105365[/snapback] Noen som har postet linken før i tråden . Høres ut som pain det, ja, hehe! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som har postet linken før i tråden . 7105535[/snapback] Nei, ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Må nesten poste den her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134649 7105365[/snapback] Noen som har postet linken før i tråden . Høres ut som pain det, ja, hehe! 7105535[/snapback] Postet den i "Den ultimate-smertetråden", men skulle egentlig poste den her. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Må si det samme! Den der er en urban legend Best0!Har hørt den før, fra mange folk som påstår at de kjenner noen som kjenner noen som ble utsatt for dette. Du har også versjonen med en mus eller rotte inn i vagina, da spiser den seg vist ut. 7079076[/snapback] 2fast 2furios elns..Da de legger rotta på magen til duden, og ei alubøtte over, for så å begynne å varme opp bøtta...Da sku visst den spise seg gjennom duden og ut...najs... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag. Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende. Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret. 7019434[/snapback] Sett på 2 Fast 2 Furious (elns)? 7025445[/snapback] Er det ikke på Matrix ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå