theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 beste tortur metoden er en sprøyte med salt-vann rett inn i lår armer osv,dette skader ikke personen så du kan holde på så lenge du vil 7045235[/snapback] Det gjør man på helsesøster skolen, moren min fortalte. 7048973[/snapback] Hva i alle dager er det godt for? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå vet jeg det! Man kan gjøre folk sjalu, det er ganske tortur Eller kjærlighetssorg. Men kanskje litt vanskelig å påføre sånn der og der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Nå vet jeg det! Man kan gjøre folk sjalu, det er ganske tortur Eller kjærlighetssorg. Men kanskje litt vanskelig å påføre sånn der og der. 7049045[/snapback] Svake mennesker Hadde mer sansen for de tidligere forslagene dine. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Å koke kroppsdeler mens de forsatt sitter på antar jeg er ganske vondt. Hvis man går lei av koking prøv steking Ellers har man jo de gode gamle som f.eks Iron Maiden. Ellers her i byen hadde vi et hjul som man blei tred på. Over og under eikene annenhver gang. Også lå man der til man døde. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Saltvann er da ikke tortur? Fikk da sprøyter med saltvann på sykehuset, var egentlig veldig godt. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 lage et pent kutt i penishode for så og strø salt på Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 lage et pent kutt i penishode for så og strø salt på 7049460[/snapback] Den gjorde at jeg fikk umiddelbar smerte i penis bare av å høre det. Bare tanken på litt lange, skarpe negler mot penishodet gjør jo vondt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Åssen skal man få sveisa i hud? 7047964[/snapback] Må bruke et sveiseapparat som har + / - og ikke bare + (eller var det -) Har ikke peil på slikt men tror det er mulig 7048020[/snapback] Alle el-sveiseaparater har + og -, plussen er denn elektroden man sveiser med, mens minusen er den klemma man fester til tingen man skal sveise. Må funke fett å feste den klemma i venstrestoretå eller noe slikt noe, og sette elektrodem mot f.eks. høyre benet, da går det en heftig strøm fra det ene beinet til det andre, og vi vet jo alle hva som henger og slenger der beina møtes. Relativt smertefult vill jeg tro. Jeg er dog redd offeret raskt kan miste bevistheten, så det gjelder å vite offerets begrensning å justere strømmen der etter. Man må vell bare prøve seg frem tenker jeg. 7048756[/snapback] Det vil bare sende strøm gjennom offeret . Hvis jeg ikke tar helt feil bruker sveisemaskinger 70V spenning, som raskt synker til noen få volt når det er kontakt. Strømmen blir megahøy pga metallets lave resistans. Det har ikke helt samme effekt på mennesker da vi har ganske høy resistans. Du er heldig hvis du klarer å drepe noen med 70V spenning. Da skal han være ganske fuktig eller ha tynn hud hvis du skal klare å sende en dødelig strøm gjennom hjertet hans. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Webcamstripping med/av Linn Christin. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Webcamstripping med/av Linn Christin. 7049797[/snapback] Når vi snakker om stripping, hvorfor er ikke du på msn? Endret 11. oktober 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Webcamstripping med/av Linn Christin. 7049797[/snapback] Jeg trodde jeg endelig hadde fått tak i videoen, men det var bare noen som lekte med et skjelett de hadde funnet i universitets-arkivet =/ Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 La dem høre på en pipelyd så irriterende at det ikke skal gå an og bind dem fast helt til de ikke orker mer.... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen timer med kari jakkeson burde ødelegge de fleste mentalt... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Snitte hull i magen, ta ut tarmen og knyt den fast til et tre. Jag personen rundt treet iført skummel maske eller med fakkel. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 G.W.Bush sine samlede taler, på en dårlig kasettspiller. Da helst bundet fast og lyden ekstra høyt. Kan sprite opp "stemningen" litt med noen "flotte, trivlige" bilder fra Irak krigen. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 G.W.Bush sine samlede taler, på en dårlig kasettspiller. Da helst bundet fast og lyden ekstra høyt. Kan sprite opp "stemningen" litt med noen "flotte, trivlige" bilder fra Irak krigen. 7050671[/snapback] Denne beviser vel at det er en god del taler. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 G.W.Bush sine samlede taler, på en dårlig kasettspiller. Da helst bundet fast og lyden ekstra høyt. Kan sprite opp "stemningen" litt med noen "flotte, trivlige" bilder fra Irak krigen. 7050671[/snapback] Denne beviser vel at det er en god del taler. 7050749[/snapback] yey RX Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det vil bare sende strøm gjennom offeret . Hvis jeg ikke tar helt feil bruker sveisemaskinger 70V spenning, som raskt synker til noen få volt når det er kontakt. Strømmen blir megahøy pga metallets lave resistans. Det har ikke helt samme effekt på mennesker da vi har ganske høy resistans. Du er heldig hvis du klarer å drepe noen med 70V spenning. Da skal han være ganske fuktig eller ha tynn hud hvis du skal klare å sende en dødelig strøm gjennom hjertet hans. 7049736[/snapback] Er spenningen så lav? det hadde jeg ikke trodd. Men det er jo som du sier at p.g.a metals lave ressistans trenger man jo heller ikke høyere spenning. Da kan vi vell avskrive el-sveiseaparat som tortur-/henrettelses-redskap. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva med å holde en person våken veldig lenge samtidig som stresser han/hun veldig mye. Tror ikke at det er så mange som hadde takla det så veldig lenge. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 La oss nå ikke avskrive sveiseapparatet! Vi kan lage et jernhylster til offerets penis og sveise på det. Stemmer at tomgangsspenningen ikke er høyere enn 50-80V, er vel mest for å redusere faren for støt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå