defensor Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Maksinen fryser delvis tilfeldig. Kan virke som den fryser når den er blitt brukt lenge og under intense bruk eg. Oblivion. Temperatur måleren viser skjelden over 45 grader ligger vanligvis rundt 35. Når jeg kjenner på viften er den ikke varm i det hele tatt. Ble litt mistenksom på dette så jeg tok den av i all hast og kjennte på den,den var ikke varm i det heletatt... Hvor varm må en cpu være før man kan kjenne det, kan det væren en sammenheng mellom dette og at maskinen fryser... Lenke til kommentar
defensor Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har prøvd masse forskjellig i dag. Oppdatert bios, drivere.. Disablet akkuratt lydkortet og maskinen ser ut til å være stabil for øyeblikket. Prøver å få den til å fryse uten hell ennå ; ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Så lenge cpuen er under 65 grader er det ingen fare. Hvor varmt er skjermkortet? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
defensor Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Skjermkortet blir veldig varmt, men det er et x1900 så det er vel som forventet : ) Ser ut til å være en tanke mer stabil nå.... edit: skrivefeil Endret 10. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvor varmt blir det da? Rundt 90 grader var vel normalt for Radeon X1800, men X1900 er kanskje annenledes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå