Åsmund Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har kjøpt meg ett accesspunkt (d-link air plus g) og prøver å koble meg til det åpne nettverket hos naboen (har fått lov) Jeg setter accesspunktet i repeat mode og velger naboens nett og klikker ok. Instillingene blir da forhåndsvalgt. Dette har fungert men har vert ustabilt og nå fungerer det ikke i det hele tatt. den får koble seg til naboens nett, men jeg får ikke internett. Kobler jeg pc-en direkte til naboen får jeg internett. Beklager om dette er ett ofte stilt spørsmål det er bare så tungvindt å leite når nettet går tregt og er ustabilt. om noen har noen tips ville det vert veldig bra. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det hender at slike WDSinstillinger av og til har ustabile perioder, prøv å resette repeateren din. Når den først har gått seg inn så skal det bli stabilt som fjell. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 takker for svar. Det ser ut som at statisk ip for lan utdeling på 192.168.0.50 var feilen. Det blei vel en ipadressekonflikt siden ip-en til selve accesspuktet er 192.168.0.50. Nå fungerer det ialefall fint og det er DIGG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå