haarod Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg prøvde Heroes III på pc'en til en kamerat her om dagen, og synes det var kjempegøy. Derfor lurte jeg på om noen vet hvor jeg kan få tak i disse spillene, i hovedsak Heroes II og III. Lenke til kommentar
SnurreK Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Søk her http://www.spillpriser.no/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg antok at det var heroes of might and magic du tenkte på. Gjorde et lite søk hos Spiderman.no: Link til søket Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Er Heroes of Might And Magic jeg tenkte på ja. Takk for svar. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Åh.. Heroes III er et av de beste spillene jeg har spilt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heroes II var min debut i HOMM-verda og er nok det spelet eg har hatt mest glede av, etterfulgt av HOMM3. Ein serie verdig litt hylleplass. Lenke til kommentar
Yahh Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heroes II var min debut i HOMM-verda og er nok det spelet eg har hatt mest glede av, etterfulgt av HOMM3. Ein serie verdig litt hylleplass. 7019079[/snapback] Heroes III var genialt ja, mye spilletid forran det. Men må si at 5'ern ikke er så mye værre! Veldig bra det også (i motsetning til 4'ern). Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Her får du Heroes of might and magic 3 til 5 pund inkl. frakt (ca 60kr). Link Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det var et bra tilbud. Har lest mye bra om Heroes V, så burde jeg skaffe meg det i samme slengen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvis du skal kjøpe HoMM3 så burde du definitivt kjøpe Complete Edition, siden du får med to expansion packer. Helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har prøvd 4eren og jeg hatet det, så etter det har jeg ikke våget å prøve 5eren skikkelig. Gode kritikker har det fått, men jeg likte det ikke ettersom jeg vil ha "gode gamle" Heroes III med den gamle grafikken. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 3-ern er konge, og man får den til Linux Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heroes 2 er mulig å skaffe orginalt og ubrukt fortsatt. hvis du finner collectors edition av Heroes of might and magic 5, følger med en cd med heroes 2 i den. mener www.gamezone.no fortsatt har noen på lager hvis noen er interiesserte Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ååh! heroes 3 ;D *mimre* *mimre* favoritt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Med Heroes 5 collectors edition så får du med heroes 2 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 På gamezone.no går det får man tak i både III og IV til 89,-. Men det går ikke an å kjøpe dem hver for seg, men det er et godt tilbud. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Da kan du gi Heroes IV til en kamerat i bursdagsgave en gang. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 På free record shop hadde de tilbud for 3 spill til 200 (tror jeg det var), og de hadde både III og IV complete edition blant tilbud-spilla. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 HUsker når jeg spilte Heroes 3 Jeg og en kamerat satt oppe hele natten når det var skole neste dag å spilte dette spillet. Da var ikke moren min glad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hvertfall Heroes 3 og 4 får du overalt de selger PC-spill i sånne fine bokser med alle expansions inkludert. Heroes 5 ligner veldig på Heroes 3 i spillemåten, men grafikken er hinsides såklart. Heroes 2 er så gammelt at det kan du vel slite med å finne..men det er mindre dypt enn treern. Har artigere grafikk, though, mere tegneseriegrafikk. Og mange færre monstre å utvikle, færre town upgrades også. Også har det opera-soundtrack med vokalister. Det var ganske unormalt i 1997. Kunne slå av vokalen og bare ha bakgrunnsmusikken på heldigvis. Eller MIDI-musikk Heroes 2 var en av de første PC-spillene jeg spilte (var hardcore Amiga-fan), og jeg husker enda kompisen min som sa "Du må tilbake til byen hver 7. dag for å kjøpe nye tropper". Kjøpte Heroes 3 Complete for et par uker siden bare. Nesten ikke spilt, men har det installert hvertfall. Spilte det ihjel for flere år siden..litt lei nå, egentlig, merka jeg. Endret 8. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå