kewell79 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Liten preview..... The big news with COD3's multiplayer is that it's now class-based and features vehicles, Battlefield style. There are a number of classes available, from light and heavy infantry to sniper, antitank, and medic. This merely affects your initial weapons loadout, since you can pick up other players' weapons when they die to change it up. Each class has some special abilities, as well. As the sniper, we were able to sight in the enemy's flag base with our binoculars to call in an artillery strike--and then we died laughing when the kill list lit up with the name of nearly every member of the other team. Endret 7. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette varmet mitt hjerte: The Wii version, as it turns out, is content-identical to the 360 and PS3 versions, for the most part. It's reasonable to expect that the relatively weaker system will have fewer enemies and simplified geometry in some parts, but in terms of storyline, basic level design, and so on, you're getting the same game across all three platforms. The Wii version naturally doesn't feature the extreme detail of the other versions, but it does play much like we're coming to expect first-person shooters to play on this unique new platform. Like Metroid Prime 3 and Red Steel, COD3 has you using the remote for fine aiming, and moving the cursor to the edges of the screen will make you turn. The analog stick on the nunchuk makes you move, and the various other buttons of the Wii's controllers let you perform other actions like ducking, jumping, and going to iron sights. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Da blir det nok Call of Duty 3 på Wii for min del. Erstatter nok Metroid på listen over titlene jeg skal ha på lanseringsdagen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men Metroid kommer jo ikke til lansering... Eller missforstod jeg deg? For min del blir det dette og Zelda tror jeg. Red Steel får vente! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Siden Metroid ble utsatt til neste år, så går jeg for CoD3 istedet Min liste blir da slik: - Zelda Twilight Princess - Red Steel - Excite Truck - Call of Duty 3 - Wii Sports (følger med) Endret 7. oktober 2006 av TCi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fra ign.com "The A/V presentation was so important for Activision that each system at the event was outfitted with huge widescreen televisions +45'' in size, as well as surround-enabled headphones to give the game the proper audio effects as well. In addition, the PS3 room had three screens outputting at 1080p, which looked simply awesome." ps3 call of duty 3 Betyr dette at call of duty 3 kommer til å kjøre i 1080p på playstation 3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Stod det ikkje i GS artikkelen at begge versjonene kjørte 720p da? "t's worth noting that the 360 and PS3 versions are identical in terms of content; the only difference we noticed is that you can thrust with the sixaxis controller on the PS3 to make your character do his melee attack (though you can still use the button if you want). The games looked quite similar, too, from what we could tell. The level of detail in the maps and characters has been noticeably ramped up from Call of Duty 2, such as with the aforementioned individual grass blades and rays of light filtering through the trees. The characters' facial expressions, clothing, and animations are also appreciably more realistic than in the past. You'd be hard pressed to say which version looks better, especially since they're both running in 720p resolution, but neither one is a slouch in the visual department." Endret 7. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ja det var det som var så rart... hmmm andre som har lest noe om oppløsningen på spillet på ps3? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 "Noticeably the PS3 room had 3 HDTVs that outputted at 1080p which according to IGN looked “simply awesome”. This is strange as Tom pointed out to me that CoD3 was a 720p game." PS3Blog.net hmm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kansje den endelige versjonen bare støtter 1080p? Eg veit ikkje eg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den vil vel ikke bare støtte 1080p, men enten 1080p, og 720 eller bare 720p. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den vil vel ikke bare støtte 1080p, men enten 1080p, og 720 eller bare 720p. 7021302[/snapback] Ja eg uttrykket meg litt feil der Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette ser fantastisk ut, jeg skal utvilsomt ha dette til 360. Har spilt COD2 online siden januar/februar, og elsker det fortsatt. Men jeg håper ikke dette blir for mye Battlefield - det er lov å være litt skeptisk. Men av det jeg har sett så langt, er det helt fenomenalt. Men tror ikke jeg skal ha det til Wii, da det ikke blir noen multiplayer, hverken split-screen eller online. Er det noen som har kommet over kontrolloppsettet i 360-versjonen? Håper man gjør som vanlig, sikter med LT og ikke ved å klikke inn høyrestikka, for det hater jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kommer neppe til å kjøpe dette til Wii, utelukkende pga Online-delen som ser ut til å bli fabelaktig på 360-versjonen. Red Steel for dekke FPS behovene mine på Wii i starten. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan verke som om Ps3-versjonen også skal kjøre i 1080p, men det har jo ikkje så altfor mykje å seie. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan verke som om Ps3-versjonen også skal kjøre i 1080p, men det har jo ikkje så altfor mykje å seie. 7025839[/snapback] Sony presser på for å få så mange som mulig titler i 1080p, så man skal ikke se bort fra det.. Jeg ser personlig på hele 1080p 60fps/30fps greia som en vinn/vinn situasjon for oss sluttbrukerne selv om det er svært få per i dag som har tilgang på 1080p. Det er fremfor alt en garanti for at spill som holder disse specsa vil ha mer enn tilfredsstillende framerate på 720p. Jeg gleder meg uansett til nexgen ww2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Though likely nothing to become alarmed about, the report also points out the PS3 version is currently running at 30 frames-per-second, as opposed to Xbox 360's supposed 60 frames-per second. The game still has development time ahead of it, and the last few weeks are always spent polishing and tweaking, so hopefully the gap will be minimized before launch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er da litt merkelig om det er tilfellet. Men er da ikkje lenge til COD3 skal øses ut sammen med PS3 på lanseringen vel. Eller er dette avjreftet som lanseringstittel? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er da litt merkelig om det er tilfellet. Men er da ikkje lenge til COD3 skal øses ut sammen med PS3 på lanseringen vel. Eller er dette avjreftet som lanseringstittel? 7044342[/snapback] COD3 er ikke lanseringstittel nei. -Vel kanskje for oss i Europa da.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Er da litt merkelig om det er tilfellet. Men er da ikkje lenge til COD3 skal øses ut sammen med PS3 på lanseringen vel. Eller er dette avjreftet som lanseringstittel? 7044342[/snapback] COD3 er ikke lanseringstittel nei. -Vel kanskje for oss i Europa da.. 7044685[/snapback] jasså...hvem sier så det? Call of duty 3 er lanseringstittel i USA Endret 10. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå