Gå til innhold

Nye bilder tatt idag

eskim0

Anbefalte innlegg

Tok dette med et digitalkamera. Ixus 40, eller noe. Fornøyd selv iallefall, men pga. kameraet er det en del støy.

Barn sort/hvitt

Hva synes dere? Hva må gjøres bedre? Kameraet er iallefall ingen ting å skryte av, ei heller meg som er relativt uerfaren med mine 15 år.

Her er de nye bildene, tatt idag. Håper jeg ikke går i samme fella som sist.

Bilde 1

Bilde 2

På dette bildet kunne rammen vært hel (slik som på bilde 3), vurderer å endre dette.

Bilde 3

Her er rammen hel. Ble ikke helt fornøyd, særlig noen av bladene var ikke særlig bra. Legger ut likevel, om man kan se det litt gjennom fingrene :)

Endret av eskim0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok dette med et digitalkamera. Ixus 40, eller noe. Fornøyd selv iallefall, men pga. kameraet er det en del støy.

Barn sort/hvitt

Hva synes dere? Hva må gjøres bedre? Kameraet er iallefall ingen ting å skryte av, ei heller meg som er relativt uerfaren med mine 15 år.

7018714[/snapback]

Synes det var ganske mørkt.

Motivet er bra, men hvordan det er tatt likte jeg ikke.

Syns det ble for mørkt, rett og slett. :whistle:

Lenke til kommentar
Meningen var å skape et dystert bilde..

7020754[/snapback]

Vi gir tilbakemeldinger om hva vi synes om bildet.

Kanskje det er meningen at det skal være dystert, men vi synes det ble for mørkt.

Vi kan tilpasse tilbakemeldingene våre etter hva du prøver å få fram, men vi kan kommentere bildet etter hva vi synes er et godt bilde og hva som er et dårlig bilde.

Jeg synes ikke du klarte å få fram den dystre stemningen i bildet.

Lenke til kommentar
Første (nye) bildet: Supert. Fint motiv og bra vinkel.

Andre og tredje bildet synes jeg ble for uskarpt.

7026854[/snapback]

Du er kjapp, altså ;)

Ble vel mest fornøyd med første bildet ja, men med bedre utstyr ville kanskje bildene blitt bedre? Eller ligger feilen hovedsaklig hos meg?

Lenke til kommentar
Første (nye) bildet: Supert. Fint motiv og bra vinkel.

Andre og tredje bildet synes jeg ble for uskarpt.

7026854[/snapback]

Du er kjapp, altså ;)

Ble vel mest fornøyd med første bildet ja, men med bedre utstyr ville kanskje bildene blitt bedre? Eller ligger feilen hovedsaklig hos meg?

7026916[/snapback]

Både og.

Andre bildet kom du for nærmt jenten, samtidig som den ufokuserte bakgrunnen svekket bildekvaliteten.

Tredje og siste bildet fokuserte du veldig fint på det grønne bladet, Det var bra. Men treet og de små bladene i bakgrunnen ble veldig skurrete, og påvirket av mye støy.

Bedre utstyr ville vært gjort susen her ja. Står du på og tar flere bilder, så kommer nok kunnskapen / erfaringene av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...