swirix Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg har bygget meg ny pc.. når jeg slår den på kommer jeg først inn i bios også komme No device found? hva er dette.. etter dette blir bare skjermen svart også driver _ og blinker : S help quick! Lenke til kommentar
02tom Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg har bygget meg ny pc.. når jeg slår den på kommer jeg først inn i bios også komme No device found? hva er dette.. etter dette blir bare skjermen svart også driver _ og blinker : S help quick! 7018656[/snapback] Hmm har du kobla til harddisk? sjekk eventuelt at hardisken blir funnet i biosen! Lenke til kommentar
swirix Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ja, det står at den er tilkoblet,, men for og prøve og innstalere windows, skal jeg prøve og sette cd rom som boot? må jeg skifte dette til hdd etterpå? Lenke til kommentar
02tom Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ja, det står at den er tilkoblet,, men for og prøve og innstalere windows, skal jeg prøve og sette cd rom som boot? må jeg skifte dette til hdd etterpå? 7018673[/snapback] La hdd stå som boot 1 og cd-rom som boot 2. Da vil den først prøve å boote fra hdd, deretter cd-rom hvis hdd ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå