sunnhetsmannen Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Demoen ble sluppet i dag, men på fileplanet skal de pinnadø ha penger får å få lasta den ned. Noen som hvet en annen plass jeg kan laste den ned? 4FREE? Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Jeg lastet den ned fra fileplanet, du trenger ikke betale da, det er bare vist du ikke har tolmodighet til å stå i kø! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Noen som har testa denne? Dette ser jo ut som noe av det feteste spillet til dags dato. Landgangsscenen i Nordmandie tar jo fullstendig av. Tror Mr. Wolfenstien nok får heftig konkurranse over nyttår. Synd at jeg ikke har nett hjemme altså. Men først får vi vel bli ferdig med eksamen. En borte i dag nå, en igjen... *sukk* Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Mener demo i hvertfall er ganske MYE dårligere enn Wolfenstein...utrolig mye i grunn... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Vu vel. Vi får vente og se åssen det blir til slutt. Demoen til Red faction var jo ikke helt god den eller, så man vet jo aldri hvordan det blir til slutt. Håper det blir bra i hvert fall. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Det Stalingrad brettet som er med var nok ikke det beste valget. Ellers er det jo selvsagt vanskelig å ikke sammenligne med Wolfenstein, men personlig synes jeg denne demoen er vesentlig svakere enn Wolfenstein. Men jeg er spent på hvordan MoH:AA har skapt den landgangen, og skal ikke skue bjørnen på håret før den er skutt. Lenke til kommentar
-Mats- Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Medal of Honor: Allied Assault Multiplayer Demo: http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1577.html Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 *gjesp* har fullversjonen jeg Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nå har det jo gått 2 år da :o ! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nå har det jo gått 2 år da :o ! MEn han følte vell kanskje at dette var tiden for litt selvskryt da vet du :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå