Gå til innhold

Spill til Xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp kjøpt meg Xbox 360.

Trenger noen tips til noen bra spill.

Liker det meste av kategorier.

PS: Er Oblivion bra og er det enkelt å slåss på det??

7018639[/snapback]

Ett tips er jo og vente? Kommer veldig mange gode titler freomver, Samt Gears of War, Splinter Cell: double agent, Viva Pinata, Fear, Call of Duty 3, Rainbow Six Vegas osv. Kommer masse spill, men foreløpig må du nesten bare prøve, hva med å ta seg en tur innom DEMOS på xbox live og teste litt? :) hehe.. men personlig, Dead Rising, (mye dreping) hehe, Test Drive Unlimited, god selger i norge fortiden tipper jeg, samme med dead rising, og hva med Ghost Recon Advanced Warfighter? Oblivion! Nesten et must til xbox 360 syns jeg.. Velg og vrak sier jeg ;)

Lenke til kommentar

Som det ble sagt, anbefaler at du laster ned demoer og prøver selv. Dessverre finnes det ikke demo for Oblivion, men liker du rollespill så er det vel et must uansett. Selv har jeg hatt (og har fortsatt) mye moro med Ghost Recon Advanced Warfighter, som er et veldig bra taktisk skytespill (bare å laste ned sp -og mp-demoene og prøve selv ;) ).

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg Xbox 360.

Trenger noen tips til noen bra spill.

Liker det meste av kategorier.

PS: Er Oblivion bra og er det enkelt å slåss på det??

7018639[/snapback]

Av de syv spillene jeg har kan jeg anbefale Burnout Revenge som et must!! Legendarisk spill (på HDTV)

Lenke til kommentar

Her er ihvertfall,om ikkje nødvendigvis nyere titler,men ihvertfall spill eg anbefaler:

Condemned er eit spill med herlig steming og noe av den beste lyden eg har hørt i eit spill,og ettersom du har mulighet for sourround så kan eg ikkje gjøre annet enn å anbefale deg dette meget creepy spillet.

Ghost Recon: AW innehode rein solid single player kampanje og i tillegg ein heftig multiplayer del.Grafikk,lyd og spillbarhet er alle tiders.

Project Gotham Racing 3 er fyllt med fart,herlig musikk og meget flot grafikk. Det er ingen GT feeling over kjøringa her,og det er like greitt. Meget god multiplayer del og god singleplayer.

MotoGP 06 er bingo spill nr.1 om du liker å kjøre villmann på sykkel. Vanvittig bra kjørefølelse,om enn litt vanskelig i starten. Men for man snøringa på det sitter man med vind i håret. Meget pen grafikk og rå og herlig lyd og mye bra musikk. Multiplayer er også utrolig skøy.

Så kommer jo det no inni lego med bra spill de neste mnd. Iform av:

Rainbow 6: Vegas

Mass Effect:

Gears Of War

Forza Motorsport 2

Splinter Cell: Double Agent

Banjo & Kazooie oppfølger av SAMME TEAM SOM LAGDE det på N64, og det elsket du håper eg?

Her er ei flott siden med bilder og HD-filmer fra spill etc.

HER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...