Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Suspekte hvite utvekster på brystvorter


riktig

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål her... Jeg har, i et par måneders tid hatt en hvit kviselignende utvekst på høyre brystvorte. Den oppsto etter at et kvinnemenneske fant det for godt å utøve makt mot mine stakkars små med sine fingre, spør meg ikke hvorfor (var faktisk ganske ålreit :whistle: ). Etter den tid vokste det ut en fullvoksen HVIT brystvorte min allerede eksisterende. Denne har til enhver tid vært særdeles følsom, så å ta "kvise-metoden" har vært uaktuell.

 

I dag var denne plutselig i en helt annerledes tilstand, og jeg klarte med litt varsomhet å faktisk plukke den av. Den var en liten myk hvit klump, med nøyaktig samme konsistens som smult. :dontgetit:

 

Spørsmålet til helse-ekspertene er følgende:

Var dette en tradisjonell kvise? Svulst? Kreft? Er brystvorter egentlig laget av smult?

Jeg personlig tror jeg har melk. Sur melk. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var iallefall ikke hudkreft, som opptrer som røde/brune flekker på huden eller farge- og fomforandring på føflekker, jeg tviler på at det er noen form for svulst eller kreft, og siden den nå er borte er det nok lite å bekymre seg over. :hmm:

 

Men for å få den avgjørende avgjørelsen gå til en lege og spørr.

 

Du har god beskrivelsesevne, det skal du ha. Kjente det rørte seg kvalm i magen når jeg leste det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Dårlig råd har gjort meg til en gjerrigknark, og er lite klar for å gå til lege, med mindre det faktisk hindrer meg i å leve normalt. Nå forsvant jo den tredje brystvorten, så jeg får anta at jeg er helbredet.

Lurer egentlig på om noen vet hva dette er. Noe av det særeste jeg har opplevd i år.

Lenke til kommentar

Hehe! Synd du ikke tok et bilde! Vanskelig å si noe med den beskrivelsen. Men var det ikke bare ei blemme med hvit død hud over? Hvis man klyper hardt kan jo ei væskefyllt blemme oppstå. Når væsken fordunster / forlater blemma vil det bare være død hud tilovers, som så faller av...

Vel, det var min teori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...