Bone Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heisann.. Nå har jeg tatt tak i the Lord of the Rings - Battle for Middle-Earth, jeg også.. endelig.. Har vel delvis klart spillet, da jeg "får lov" til å klikke på the Black Gate når jeg vil.. Jeg prøver å samle opp bonus poeng ved å ta alle de andre landområdene rundt, før jeg går til verks.. Men, sider jeg er så über-overlegen og tøff i disse områdene, for tiden, så kommer jeg med et lite dillemma.. Jeg har tatt "Total Victory" på alle brettene, dvs; jeg har fått med meg alt av bonus.. men, nå er det en bonus jeg ikke vet hvordan jeg skal ta.. Jeg må upgrade Shield på minst 3 battalion's.. men, jeg har ca 345 / 300 i "command points", så da får jeg ikke til å lage nye units i stable'n for å øke ranken til 2 der.. dermed får jeg heller ikke kjøpt "shield upgrade" .. Hvordan skal jeg få til dette?? Hvordan er det mulig å får oppgradert stable'n når jeg ikke har command points til å få kjøpt units der? Takker! Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 vel du må vel få drept unna noen av dine egne units, men er det værdt det? Siden jeg renger med de har ganske høy rank... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Det var det jeg var redd... Men, nei.. det var ikke verdt det... og nå har jeg rundet spillet! Good mode, anyway.. *WOHO* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå