Flamy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 nå har jeg nettopp bestilt en sony ericsson w710i og jeg lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer med den. jeg ble litt lei min nokia 6131, skjermen på nokia`n er råbra men jeg er litt opptatt av kamera også. og på sony ericsson er det 2 mp kamera + fotolys/blitz. Lenke til kommentar
Flamy Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 i dag har jeg endelig fått min nye se mobil. så langt veldig fornøyd. så et sted at det stod at det skulle være fotolys på w710.. noe som jeg ikke har funnet enda så jeg regner med at det var en feil... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvordan er knappene på mobilen ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Den har -ikke- fotolys... Søsters har denne telefonen, og jeg liker den ganske godt. Ytterskjermen er konge, og innerskjermen er bra, men ikke noe mer. Min oppfatning av knappene er at navigasjonstasten er litt for liten, mens resten er nesten perfekt. Skal nevnes at jeg har ganske små fingre og da... PS: Skrittelleren er det fullt mulig å lure *knegg* Endret 20. desember 2006 av OML Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ytterskjerm er den i farger ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei, orange greier(se bildet) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 takk for bilde SvennAndre! Blir kamera fort stygt ?( rimer, drit ol.) Og hordan er tastene på utsiden av telefonen ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå har jeg bare hatt telefonen siden mandag, så vet ikke med slitasje på kamera osv. Tastene på utsiden er fine de. Gummi belegg over dem, og de er litt harde å trykke inn, men det går fint. Har egen tastelås-switch på siden for de knappene. Syns forøvrig at tastene 1-# er veldig gode. Styrehjulet er som nevnt litt lite, men ikke så veldig stort problem. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Er det sånn at en kan ta bilde når mobilen er igjen ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis det er, så har ikke jeg funnet ut av det enda. På en tidligere samsung flipptelefon jeg hadde så var det bare å trykke på kamera knappen på utsiden så kom det på den monologe skjermen. Men skal lese litt i bruksanvisningen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vant du din gjennom pepsi eller SvennAndre ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jess, jeg gjorde det.. Kan ikke finne noe kamera + ytterskjermen i manualen hvertfall. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Da er det vel ikke en sånn funksjon da. Du fikk meg en 512mb brikke du ja ? Går det ann og vise et bilde på yterskjermen da? (ikke farger) mvh Anki Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jepp, stod en 512 M2 brikke i telefonen. Nei, ytterskjermen er bare for MP3 spilleren, treningsting, anrop/sms/mms og slikt. Minnekortet btw: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 okey. ojj den var STOR Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fikk telefonen min i dag! Er enig at styre hjulet kunne vært større/høyere. Men ellers er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Foto via ytterskjermen er ikke mulig... Håper (og tror) du blir fornøyd med valget ditt anki91 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Foto via ytterskjermen er ikke mulig... Håper (og tror) du blir fornøyd med valget ditt anki91 7550685[/snapback] Har funnet ut det jeg og. Er fornøyd jeg ja, men har ikke kjøpt denne da. Har vunnet den. Har fra før av en w810i Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det "knekker" i "hengsla" mi når jeg tar telefonen helt igjen, skal det være sånn eller er det noe feil ? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det "knekker" i "hengsla" mi når jeg tar telefonen helt igjen, skal det være sånn eller er det noe feil ? 7625472[/snapback] Knekker her også, skal nokk være slik ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå