Dybfest Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, jeg har en skikkelig stor utfordring, min beskrivelse av den låta jeg ikke kan navnet på og bare har hørt litt av, men MÅ høre er elendig, men jeg gir det et forsøk: I begynnelsen av låta, om ikke hele så er det en utrolig lys og rolig damestemme, sounden av stemmen er nesten litt elektronisk om jeg kan kalle den dette. Tror hun synger på litt gebrokkent engelsk, men kan også være et annet språk. utrolig rooolig og behagelig sang. Jeg hørte sangen fra mp3 spilleren til en kamerat, noterte meg tittelen og artisten, men har selfølgelig glemt dette nå. Tror tittelen og artistnavnet er litt utenom det vanlige, eller så er dette også utelandsk. Kan noen hjelpe en fortvilet stakkar som ikke får sove før jeg hører melodien/låta Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heisann og velkommen. -Les sticky i denne kategorien -Lag en bedre emnetittel Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det høres ut som Karin Dreijer Andersson fra den svenske elektronikaduoen "The Knife". Lenke til kommentar
Dybfest Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nei var ikke den, tror den er litt pop og har gått på radioen det siste halvåret. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Røyksopp - What Else Is There ? Ikkje akkurat superlys stemme, men gebrokkent er det vertfall Dersom det ikkje var den sangen, kan du ta å skrive litt meir om korleis resten av sangen er? Kva andre artistar den kan minne om osb. Evt. | | | v Endret 7. oktober 2006 av MK_Blackbird Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kan du ikkje spørre kameraten din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg