Kontorstol Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Her skal vi som ikke er på HW-lan diskustre f.eks grunnen til at vi ikke kunne komme, eller bare finne på akriviteter som f.eks en liten CS konk. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg hadde veldig lyst, og hadde planer om å søke meg inn i Info crew ettersom jeg er ansvarlig for dette i en langruppe her hjemme som arragerer 100-200 stk. lan... Meeeen, ble ikek no av. Glemte det, også måtte jeg jobbe osv.osv.... Men satser på TG i år da! EDIT: Eller neste år blir det kanskje Endret 7. oktober 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg hadde veeeeldig lyst da, men jeg hadde aldri kommet meg fram eller tilbake med PCen min...Hehe Men blir det flere slike lan i framtiden skal jeg da, etter jeg har fått bil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dere fortjener ikke egen tråd. LAMERS Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er hjemme fordi jeg bor i Bergen. Gidder ikke å stresse så jævlig, vi har jo uansett bylan i høstferien med 1000 deltakere. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Dere fortjener ikke egen tråd. LAMERS 7018258[/snapback] JÆVLA **********!!! Neida...Hehe Men vi fortjener en egen tråd! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 HW-Lan er cirka kjempelangt unna, og det er lagt midt i skoletiden. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror jeg har vokst i fra så store ting som HW-Lan, men deltar gjerne når lillebror har minilan hjemme i stua, det er passe stort for meg, ikke er jeg der mer i noen timer heller hehe Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ER IKKE PÅ hw-lan men er på convention Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er litt lang til oslo fra tromsø, spessielt når man er fattig Dessuten synes jeg ikke noe om store lan, det blir alltid noen som spiller høy "musikk" og nekter å ta hensyn. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er litt lang til oslo fra tromsø, spessielt når man er fattig Dessuten synes jeg ikke noe om store lan, det blir alltid noen som spiller høy "musikk" og nekter å ta hensyn. 7018477[/snapback] Det gjør DJen her, og han kan virkelig spille høyt Og han blir sint når jeg ber han om å skru ned lyden!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 HW-lan er for geeks 7018459[/snapback] da tør jeg og driste meg til følgende utsagn: bare det at du gidder og være i denne tråden tyder på at du er nerd... Dessuten så vil jeg trekke slutningen at du ikke liker nerder, er det fordi du er misunnelig på oss som er nerd? Hilsen en som er nerd og stolt av det... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg hadde allerede planer om Polar, og visste ikke at det var så mange fra forumeet som skulle komme. Uansett ligger det i Oslo, og det er mye lengre mellom Tønsberg - Oslo enn Tønsberg - Stokke. Får håpe jeg kommer neste år eller noe. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg hadde lyst og anledning, men valgte heller å reise hjem i høstferien. Benytter heller anledningen på Oslo-treffet den 19.-20. oktober til å treffe noen HW-ere. Sannsynligvis litt mer sosialt og litt mindre CS der Jeg hadde sikkert bare spilt Transport Tycoon (OpenTTD) uansett om jeg hadde vært på LAN. Hadde vært gøy å sette opp en server. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg veit ikke helt hvorfor jeg ikke dro, egentlig >.< Men det er jo mindre enn et halvt år te TG, og julelan kommer fortere enn man forventer. Dessuten ska man få fiksa no lan her i bygda snart óg, det er jo et par år sia vi fikk penger av kommunen nå. Så det er vel egentlig ikke så synd i meg allikevel, sjøl om det hadde vært gøy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette kan liksågodt tas i SO5. Stenges =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg