ToMmM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Je har nettop fått en ny dell xps m1710, den har en smartkort leser. Hvordan kan jeg bruke den?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du kan sette inn et smartkort, hvis ikke jeg tar feil så er vel smartkort den typen Norsk Tipping bruker, levert av Buypass.no. Det brukes også til sikkerhetsløsninger Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Vet at jeg kan putte inn smartkort, har programmerer til wafercard, goldcard, funcard, m2 kort, tintaniumcard, osv.... Men hvordan kan jeg bruke kortleseren? Endret 7. oktober 2006 av ToMmM Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tror en del tvkort kommer som smartkort, en del sikkerhetsløsninger for passordbeskyttelse av viktig informasjon kan komme som smartkort og for å spille på Norsk Tipping sine hjemmesider trenger du smartkort (og Windows) Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vet at dyrere arbeidsstasjoner har smartkortlesere, hva brukes de til?? Og hvilke smartkort brukes? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 De brukes gjerne til sikkerhetsløsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå