nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hei... jeg har nylig formatert pc\en min og jeg lurer pA 1. nAr man formaterer, formaterer man begge diskene da? (- jeg er GANSKE sikker pA at jeg valgte disk C:) jeg kan ikke finner informasjonen pA disk D:, og den er hoppa ned til 127GB, f0r formatering var den 298GB (< 320GB) mast jeg min info under formatering? vist ja - er det noe mulighet for A skaffe denne informasjonen tilbake? vist nei - hva i alle dager gj0rt jeg? takk sA mye Endret 7. oktober 2006 av nilsso Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du formaterer ikke automatisk begge diskene når du formaterer, men det kommer jo litt annpå hvordan du gjør det. I hvilken sammenheng formaterte du? Var det mens du reinnstallerte for eksempel? Hva reinstallerte du i såfall? Det går ann å få tilbake dataene du har slettet, men det er et drittarbeide. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Du har tilfeldigvis ikke installert XP uten service pack? Da vil den bare gjenkjenne 127GB av disken. Om du installerer SP2 (og muligens en liten registry-patch) så skal disken komme fram med alle data intakte. Med mindre du har gjort forandringer på disken. Du bør pynte på tittelen før en moderator ser deg. Endret 7. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg sletta pratisjonen pA disk C formaterte disk C installerte windows sA stAr det at disk D er 127GB - nAr jeg pr0ver og trykke pA den sA sp0rr den om jeg vil formatere den, har seff svart nei.... inntil videre hvertfall... noe ideer om hva som skal til fAr A fA disken tilbake i normal stand ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 noe ideer om hva som skal til fAr A fA disken tilbake i normal stand ? 7018242[/snapback] Ja. Gjør som jeg skrev over? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ehrm... hold pA og skrive mens du skrev da vel skal se om det funker takk sA mye <3 Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 og! denne lille reg patch:) du har vel ikke den i baklomma som du kan legge ut sA jeg kan fA tak i den ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 SP2 er ganske stor, i hvert fall til å ha i baklommen, så den må du nok laste ned, fra for eksempel windows sine hjemmesider Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 mente patchen som sedsberg snakka om da:P service pack fixer jeg pA et blunk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 mente patchen som sedsberg snakka om da:P service pack fixer jeg pA et blunk 7018271[/snapback] Sorry, så ikke den lille biten der, Tenkte ikke på den. Endrer du tittelen som sedsberg også nevner? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg er ikke god pA titler hjelp meg ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 "Halvparten av harddisk forsvunnet etter formatering" Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 installerer Spack 2 nA:) tar helvetemel lang tid.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Prøv å bare installere SP2 først. Jeg tror det skal være nok. Big Drive Enabler. Dette programmet er for de som ikke føler seg trygge i Regedit, og for de som er for late til å gjøre det manuelt (sånne som meg m.a.o.) Endret 7. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) "Halvparten av harddisk forsvunnet etter formatering" 7018311[/snapback] Det blir jo direkte feil? Den forrige han hadde var jo helt kurant og korrekt. Edit: F.eks. "Data og plass på disk B forsvunnet etter formatering av Disk A." Endret 7. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) haha, skal pr0ve programmet ... kan DU forresten komme med en bedre tittelt ? EDIT : forn0yd ? Endret 7. oktober 2006 av nilsso Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) "Halvparten av harddisk forsvunnet etter formatering" 7018311[/snapback] Det blir jo direkte feil? Den forrige han hadde var jo helt kurant og korrekt. 7018367[/snapback] Han hadde ikke skiftet før jeg hadde begynt å poste... Endret 7. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Husk å installere SP2 før du kjører det programmet! Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 HAHA ! problem solved TAKK FOR AT DERE GIDDER A BRUKE TID PA FOLK SOM MEG "SMASK" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå