Gå til innhold

Kåring av verdens beste spiller.

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du ikke erkjenner at han har Fart, Dribleferdigheter så har du ikke peiling på fotball.

7191176[/snapback]

Fart og dribleferdigheter er bare to faktorer. Jeg verdsetter moral, spilleforståelse, posisjoneringsevne og arbeidskraft (for å bare nevne noen) mye høyere.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Om du ikke erkjenner at han har Fart, Dribleferdigheter så har du ikke peiling på fotball.

7191176[/snapback]

Fart og dribleferdigheter er bare to faktorer. Jeg verdsetter moral, spilleforståelse, posisjoneringsevne og arbeidskraft (for å bare nevne noen) mye høyere.

7191373[/snapback]

Mye av dette utvikles med årene, og Ronaldo har modnet seg kraftig siden VM.

Hvis vi lar gutten vokse opp tror jeg han lærer seg mer av dette, sesongstarten har jo vært en eneste lang suksess for han.

Lenke til kommentar
Vel, unge spillere som Podolski og Torres innehar så og si alle av de overnevnte faktorene. C. Ronaldo hausses opp ufortjent mye av media.

7195086[/snapback]

Da ser du forholdsvis få Man United kamper, om dette er noe du faktisk mener.

7195272[/snapback]

Jeg ser så mange kamper jeg får muligheten til. Jeg orker derimot ikke ta opp Man Utds kamper om Chelsea spiller i samme tidsrom. Jeg tviler forresten på at du ser så utrolig mange Bayern München/Atletico Madrid-kamper. :)

Lenke til kommentar

Ronaldo har kjempepotensiale, men han er ikke verdens beste spiller. Mulig han blir det en gang, men han er det ikke nå. Og jeg er United-fan.

Mener Ronaldinho er verdens beste spiller. Synd VM ødela for ham, men er mulig han vinner likevel. Ellers er Klose en god kandidat.

Lenke til kommentar

Æsj, typisk at sør-amerikanske spillere favoriseres foran europeere... Personlig synes jeg Klose burde fått prisen, som toppscorer både i vm og bundesliga, i tillegg at han gjør det bra i CL med laget sitt. Grunnen til at han ikke ble valgt er at han er tysk, og fordi han ikke spiller på Barca eller Real Madrid. Idiotisk kåring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...