OHell Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Cristiano Ronaldo e meir ein skuespelar enn fotballspelar. Han har god teknikk å sånn, men dette jo på 0,NIX! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Cristiano Ronaldo e meir ein skuespelar enn fotballspelar. Han har god teknikk å sånn, men dette jo på 0,NIX! 7190751[/snapback] Om du ikke erkjenner at han har Fart, Dribleferdigheter så har du ikke peiling på fotball. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Om du ikke erkjenner at han har Fart, Dribleferdigheter så har du ikke peiling på fotball. 7191176[/snapback] Fart og dribleferdigheter er bare to faktorer. Jeg verdsetter moral, spilleforståelse, posisjoneringsevne og arbeidskraft (for å bare nevne noen) mye høyere. Endret 31. oktober 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Om du ikke erkjenner at han har Fart, Dribleferdigheter så har du ikke peiling på fotball. 7191176[/snapback] Fart og dribleferdigheter er bare to faktorer. Jeg verdsetter moral, spilleforståelse, posisjoneringsevne og arbeidskraft (for å bare nevne noen) mye høyere. 7191373[/snapback] Mye av dette utvikles med årene, og Ronaldo har modnet seg kraftig siden VM. Hvis vi lar gutten vokse opp tror jeg han lærer seg mer av dette, sesongstarten har jo vært en eneste lang suksess for han. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, unge spillere som Podolski og Torres innehar så og si alle av de overnevnte faktorene. C. Ronaldo hausses opp ufortjent mye av media. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, unge spillere som Podolski og Torres innehar så og si alle av de overnevnte faktorene. C. Ronaldo hausses opp ufortjent mye av media. 7195086[/snapback] Da ser du forholdsvis få Man United kamper, om dette er noe du faktisk mener. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, unge spillere som Podolski og Torres innehar så og si alle av de overnevnte faktorene. C. Ronaldo hausses opp ufortjent mye av media. 7195086[/snapback] Da ser du forholdsvis få Man United kamper, om dette er noe du faktisk mener. 7195272[/snapback] Jeg ser så mange kamper jeg får muligheten til. Jeg orker derimot ikke ta opp Man Utds kamper om Chelsea spiller i samme tidsrom. Jeg tviler forresten på at du ser så utrolig mange Bayern München/Atletico Madrid-kamper. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ronaldo har vært fantastisk i år, men verdens beste spiller? Uansett Gallas og Fabregas++? Hva gjør de på lista? Eneste spillerene fra Arsenal jeg kanskje ville trukket fram er Lehmann og Henry, å det under sterk tvil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ronaldo årets beste spiller? Haha! Han er altfor ego, og surrer bort ballen altfor mye på det. Men potensiale har han. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ronaldo har kjempepotensiale, men han er ikke verdens beste spiller. Mulig han blir det en gang, men han er det ikke nå. Og jeg er United-fan. Mener Ronaldinho er verdens beste spiller. Synd VM ødela for ham, men er mulig han vinner likevel. Ellers er Klose en god kandidat. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ronaldinho blei kåret til verdens beste spiller av fotballspillerne for øyeblikket er vel kaka verdens beste syns jeg Endret 6. november 2006 av AlbariaSnalbaria Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Æsj, typisk at sør-amerikanske spillere favoriseres foran europeere... Personlig synes jeg Klose burde fått prisen, som toppscorer både i vm og bundesliga, i tillegg at han gjør det bra i CL med laget sitt. Grunnen til at han ikke ble valgt er at han er tysk, og fordi han ikke spiller på Barca eller Real Madrid. Idiotisk kåring! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Mener selv at Lampard, Kaka eller muligens Cannavaro skulle fått denne prisen. Er egentlig mange som skulle fått den før Ronaldinho. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) - ''Ronaldinho voted FIFPro World Player of the Year again.'' Endret 8. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå