Gå til innhold

Kåring av verdens beste spiller.

Ksungam

Anbefalte innlegg

C. Ronaldo er jo grei han også da?

7055607[/snapback]

C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte.

7066792[/snapback]

Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger.

7066800[/snapback]

Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot..

7066807[/snapback]

Har aldri sagt han er verdens beste spiller. :tease: Jeg har da ikke så trangsynt.

7066811[/snapback]

Det var da enda godt! Verdens beste talent? :hmm: Tenker at både Rooney, Messi ,Mascherano og flere med ikke er helt enig i det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
C. Ronaldo er jo grei han også da?

7055607[/snapback]

C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte.

7066792[/snapback]

Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger.

7066800[/snapback]

Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot..

7066807[/snapback]

Har aldri sagt han er verdens beste spiller. :tease: Jeg har da ikke så trangsynt.

7066811[/snapback]

Det var da enda godt! Verdens beste talent? :hmm: Tenker at både Rooney, Messi ,Mascherano og flere med ikke er helt enig i det

7066987[/snapback]

Messi er verdens beste talent

Lenke til kommentar
Verdens beste spiller i 2006 var utvilsomt Fabio Cannavaro. Men, det blir nok en eller annen offensiv spiller som vinner prisen...  :(

7018688[/snapback]

Man reiser ikke på fotballkamp for å se godt forsvarsspill.

Tror Pirlo ville ha fått min stemme. Han imponerte ihvertfall meg under VM.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvette quoter folk av inlegget over? det er vel ikke meningen med quotes? ikke når man tar hele inlegget?

Uansett synes Cannavaro gjorde det bra under VM, men hvordan ellers iløpet av året. kan ikke si at jeg har noen favoritt.

Robben eller Luca Toni kanskje...

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Hvorfor i helvette quoter folk av inlegget over? det er vel ikke meningen med quotes? ikke når man tar hele inlegget?

Uansett synes Cannavaro gjorde det bra under VM, men hvordan ellers iløpet av året. kan ikke si at jeg har noen favoritt.

Robben eller Luca Toni kanskje...

7110353[/snapback]

Robben var jo ego som bare det under vm, skuffa meg egentlig. Verdens beste spiller er fremdeles Ronaldinho, bare vent til han finner formen igjen.

Og Rooney er etter min mening større talent en Messi.

Lenke til kommentar

Håper at Cannavaro får den, men det er mange som kan vinne den.

Ronaldinho var ikke god under VM, og heller ikke nå for klubblaget.

C. Ronaldo var umoden i VM, men starten av sesongen for United har vært fantastisk.

Gerrard har vært bra, men det er vanskelig å spille maks når spillerne rundt deg ikke finner formen, som 'Pool har slitt med.

Cannavaro fortjener virkelig prisen.

Lenke til kommentar
Håper at Cannavaro får den, men det er mange som kan vinne den.

Ronaldinho var ikke god under VM, og heller ikke nå for klubblaget.

C. Ronaldo var umoden i VM, men starten av sesongen for United har vært fantastisk.

Gerrard har vært bra, men det er vanskelig å spille maks når spillerne rundt deg ikke finner formen, som 'Pool har slitt med.

Cannavaro fortjener virkelig prisen.

7114224[/snapback]

Hey, hvor ble det av Buffon og Cech? Tog gode keepere, med utrolige talenter...

Lenke til kommentar

7116914[/snapback]

Sålenge en spiss skårer jevnt og trutt så kan keeperen redde så mye han vil uten at han blir nevnt særskilt i media (jmfr: Iversen vs Hirschfeld). Det er kun i FM2007 at keeperene blir kåret til banens beste spiller mer enn et par ganger i året.

Lenke til kommentar

7116914[/snapback]

Og hvor ble det av Riquelme, Messi, Deco, Podolski, Klose, Zidane, Ronaldo, Ballack, Shevchenko, Robben, van Nistelrooy, Tevez, Crespo og Nedved?

Jeg gidder ikke å skrive et langt sesongsammendrag for samtlige av verdens spillere...

Lenke til kommentar

Ronaldinho blir det ikke. Fra og med VM og opp til nå så har han alldeles ikke fungert.

- Det blir en vanskelig kåring. Kåring tar sted i desember (?) og hvis Zidane blir kåret til verdens beste spiller, så blir han den eneste spilleren i verden som har fått denne tittelen fire ganger.

Når det gjelder C. Ronaldo: Han er ikke den typen som avgjør kamper. Når det gjelder å være ung, så kan du enda bli verdens beste spiller for det. Ta for eksempel Ronaldo, da han i 1996 ble kåret til verdens beste spiller. Han var 20 år gammel og den yngste til å få tittelen. Hvor gammel er C. Ronaldo nå?

Lenke til kommentar
Eg ville sagt Pirlo eller Gerrard :)

7091199[/snapback]

Gerrard? Han spiller godt på ett dårlig lag, men når det kommer til landslaget f.eks, kommer han i skyggen av de virkelig gode spillerne: Cole og Lampard f.eks.

7110317[/snapback]

dummeste jeg har hørt. lampard setter han ikke i skyggen. gerrard og lampard klarer ikke å samarbeide så godt, så de er ikke så gode på landslaget.

regner med at du tenkte på A. Cole, for joe cole gjør det ikke.

tror nok heller at terry, a. cole og rooney gjør det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...