Ksungam Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/06/479016.html Hva mener dere? Hvem fortjener tittelen? Selv synes jeg det er nesten umulig å velge kun en, men om jeg må velge en må det bli Klose. Sikkert mange som er uenig, men slik han spilte i vm, og slik han spiller for Bremen(som helt klart er hakket dårligere enn de beste i Europa) i CL overbeviser meg. Klasse spiller, og etter min mening verdens beste spiss. Vanligvis ville jeg sagt Ronaldinho, men har ikke sett noe "magisk" ifra den kanten siden forrige sesong av CL... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes det er ganske imponerende at Italia kan skilte med nesten et helt fotball-lag blandt de som kan nomineres til denne tittelen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg synes det er ganske imponerende at Italia kan skilte med nesten et helt fotball-lag blandt de som kan nomineres til denne tittelen 7018069[/snapback] De har penger vet du Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Apropos penger, Chelsea stiller med nesten hele førsteelleveren (9 stykker). Verdens beste spiller i 2006 var utvilsomt Fabio Cannavaro. Men, det blir nok en eller annen offensiv spiller som vinner prisen... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Cannavaro eller Zidane tror jeg kommer langt opp på listene. Ronaldinho er vel også en bankers, men håper Zidane vinner Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Håpar at Ronaldinho ikkje vinn i år, no har eg ikkje fulgt så mykje med Barcelona, men i VM var han jo ein vits. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Zidane kvalifiserer seg til to priser: Pris for fantastisk spill gjennom en årrekke Pris for et øyeblikks idioti som ødela han ettermæle på fotballbanen Men, han fortjener ikke. Jeg gjentar; IKKE prisen for årets spiller. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Zidane kvalifiserer seg til to priser: Pris for fantastisk spill gjennom en årrekke Pris for et øyeblikks idioti som ødela han ettermæle på fotballbanen Men, han fortjener ikke. Jeg gjentar; IKKE prisen for årets spiller. 7019053[/snapback] Second that. Han spilte ikke SÅ fantastisk heller. Cannavaro derimot, fortjener det virkelig. Tror faktisk det kan skje også. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) tror nok ikke ronaldinho får den . han ødela alt i vm. mista ballen mest av samtlige spillere. tror nok torres får den Endret 7. oktober 2006 av AlbariaSnalbaria Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Håper Zidane får den, men er nesten sikker på at Ronaldinho får den, selv om han ikke fortjener den. Enig med LarsP, at Cannavaro hadde vel vært riktig å gi prisen til, men det strider mot FIFA å gi den til en forsvarsspiller.. Synd, men sant. Endret 11. oktober 2006 av TeggY Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Cannavaro vinner den! Satser huset mitt på det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Cannavaro eller Pirlo har fortjent den mer enn noen andre. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Pirlo? Nææh. Han er god, men han har ikke akkurat bevist gjennom et helt år at han er verdens beste spiller. Han har ikke det som skal til mener jeg. Da vil jeg heller si Cannavaro. Veldig solid spiller for klubblag og landslaget. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil si at Cannavaro vinner. C. Ronaldo er jo grei han også da? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 C. Ronaldo har ikke det lille ekstra mener jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Christiano Ronaldo verdas beste fotballspelar? Det utsagnet fell på sin eigen urimelighet. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 C. Ronaldo er jo grei han også da? 7055607[/snapback] C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 C. Ronaldo er jo grei han også da? 7055607[/snapback] C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte. 7066792[/snapback] Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 C. Ronaldo er jo grei han også da? 7055607[/snapback] C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte. 7066792[/snapback] Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger. 7066800[/snapback] Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 C. Ronaldo er jo grei han også da? 7055607[/snapback] C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte. 7066792[/snapback] Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger. 7066800[/snapback] Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot.. 7066807[/snapback] Har aldri sagt han er verdens beste spiller. Jeg har da ikke så trangsynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå