Gå til innhold

Kåring av verdens beste spiller.

Ksungam

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/06/479016.html

Hva mener dere? Hvem fortjener tittelen?

Selv synes jeg det er nesten umulig å velge kun en, men om jeg må velge en må det bli Klose. Sikkert mange som er uenig, men slik han spilte i vm, og slik han spiller for Bremen(som helt klart er hakket dårligere enn de beste i Europa) i CL overbeviser meg. Klasse spiller, og etter min mening verdens beste spiss.

Vanligvis ville jeg sagt Ronaldinho, men har ikke sett noe "magisk" ifra den kanten siden forrige sesong av CL...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zidane kvalifiserer seg til to priser:

•  
  • Pris for fantastisk spill gjennom en årrekke

• Pris for et øyeblikks idioti som ødela han ettermæle på fotballbanen

Men, han fortjener ikke. Jeg gjentar; IKKE prisen for årets spiller.

7019053[/snapback]

Second that. Han spilte ikke SÅ fantastisk heller. Cannavaro derimot, fortjener det virkelig. Tror faktisk det kan skje også.

Lenke til kommentar

Håper Zidane får den, men er nesten sikker på at Ronaldinho får den, selv om han ikke fortjener den.

Enig med LarsP, at Cannavaro hadde vel vært riktig å gi prisen til, men det strider mot FIFA å gi den til en forsvarsspiller.. Synd, men sant.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
C. Ronaldo er jo grei han også da?

7055607[/snapback]

C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte.

7066792[/snapback]

Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger.

Lenke til kommentar

7055607[/snapback]

C. Ronaldo mangler alt for mye. Han vet ikke rett å slett når man skal sentre. Men han er ikke dårlig til å finte.

7066792[/snapback]

Har du ikke sett PL-åpningen? Ronaldo har vært blant ligaens beste, og han har begynt å sentre. United sitter på en gullgruve, allerede en av verdens beste vinger.

7066800[/snapback]

Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot..

Lenke til kommentar

7055607[/snapback]

7066792[/snapback]

7066800[/snapback]

Han er FREMDELES ikke verdens beste spiller, men verdens beste talent derimot..

7066807[/snapback]

Har aldri sagt han er verdens beste spiller. :tease: Jeg har da ikke så trangsynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...