Gå til innhold

WWIMPORT...

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre i denne saken under. Jeg er redd jeg ikke kommer til å få det jeg er lovet.

Jeg trodde vel aldri at jeg kom til å legge inn et innlegg i dette forumet, men nå ser jeg ingen annen utvei..

Setter pris på alle forslag kommentarer, erfaringer..

mvh Sigurd Haug

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Sigurd Haug [mailto:[email protected]]

> Sendt: 27. september 2002 10:17

> Til: [email protected]

> Emne: fuji 601

>

>

>

> Hei!

>

>

>

> Jeg kjøpte for ca en mnd siden et fujifilm kamera (601) + diverse utstyr, et kamera jeg er godt

> fornøyd med. Dere lovet med en docking-stasjon som jeg ikke har sett snutten av.. Den skulle dukke

> opp i løpet av en uke ("den er på vei til oss") - jeg tenkte for moro skyld å la være å sende denne

> mailen, bare for å sjekke om dere fulgte dette opp. Men nå må jeg altså allikevel purre på det...

>

>

>

> Hva skjer?

>

>

>

> mvh Sigurd Haug

> From: AER

> Sent: 9/27/2002 11:14:38 AM

> To: [email protected]

> Subject: SV: fuji 601

>

>

> Hei Sigurd,

>

> Takker for din email.

>

> Du skal selvfølgelig få docking stasjonen som lovet. Grunnen til at vi opplyste om at "den er på vei

> til oss", er at vi fikk denne beskjeden fra vår leverandør. Produktet ble imidlertid send til feil

> adresse i USA, og ble liggende forskjelllige steder, før den ble returnert til leverandøren. På

> toppen av det hele, så har det hvert en fri uke for Jøder i USA ( vår leverandør er Jødisk). Dette

> har medført ytterligere forsinkelser. Denne fri -uken er over på førstkommende Mandag. Vi håper

> inderlig at dette produktet vil bli sendt snarest og i løpet av neste uke. Vi har faktisk ventet på

> denne enheten i nesten 1 måned, og vi begynner å bli ganske frustrert selv også.

>

> Vi beklager den dårlige oppfølgingen vi har gitt deg i denne saken. Vi skal orientere deg i løpet av

> neste uke.

>

> MVH

> WORLD WIDE IMPORT

De orienterte meg ikke som avtalt, og jeg er nødt til å sende en ny e-mail...

-----Opprinnelig melding-----

Fra: Sigurd Haug [mailto:[email protected]]

Sendt: 21. oktober 2002 13:56

Til: [email protected]

Emne: Re: SV: fuji 601

Nå begynner jeg å bli litt småfortvilet her. Nå nærmer det seg 2(!) måneder siden jeg bestilte kameraet, og jeg har ennå ikke mottatt noen dockingstasjon. Hvis jeg ikke mottar dockingstasjonen innen en uke, dvs man 28oct (da har dere hatt en mnd på dere fra jeg sendte første henvendelse), så er jeg nødt til å bringe dette videre. Hvis dere så ikke skulle ha muligheten til å fremskaffe denne, så finner jeg ingen annen løsning på dette enn at jeg får en del av kameraet refundert. Til info; En ny docking stasjon til Fuji film 601, koster kr900 hos Elite Foto AS i Stavanger...

Sigurd Haug

From: AER

Sent: 10/21/2002 7:17:32 PM

To: [email protected]

Subject: SV: SV: fuji 601

Hei Sigurd,

Først av alt, så skjønner vi din fortvilelse, og vi er ikke så rent lite fortvilet selv også. Vi har flere ganger purret på dette produktet, og det er flere ganger blitt lovet at det er sendt. Vi begynner nå å forstå at vi muligens ikke får dette produktet i det hele tatt. Uansett, så skal vi kjøpe dette produktet til deg for å få saken avsluttet, så får heller vi gjøre opp med den som skulle levere det til oss.

Beklager ellers hele saken.

Med Vennlig hilsen

WORLD WIDE IMPORT/EXPORT

Ansgar Røkke

Det har nå gått nesten 2 uker siden jeg ble lovet dette.. men jeg har fortsatt ikke fått noe som helst.

Derfor dette innlegget

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, det er her et avtalebrudd fra WWimport sin side. Du kan da kreve erstatning fra firmaet, lik det økonomiske tapet ditt ved å kjøpe dockingstasjonen et annet sted.

Jeg foreslår at du ringer wwimport og sier at du nå vil kjøpe dockingstasjonen et annet sted, og kreve dette dekket av dem. De skriver jo også nederst i posten din at dette er et alternativ.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...