Nesredna Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Wrestlinga må jo være høydepunktet av underholdninga på LANet her! Noen som har sangen til gromguten?!?! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 "Storm - Mellom bakkar og berg" Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er den Copyrighted? hvis den ikke er det kan man jo legge link her..? Jeg fikk taki`n Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tok Gromguten i hånda! <3 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tok Gromguten i hånda! <3 7018100[/snapback] Din tøs! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 "Storm - Mellom bakkar og berg" 7017942[/snapback] Èr det ikke Glittertind som har den da? Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil gjerne si at dette var noe nytt og ovveraskende på LAN! Knallbra! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 "Storm - Mellom bakkar og berg" 7017942[/snapback] Èr det ikke Glittertind som har den da? 7018130[/snapback] Det medfører riktighet. Har den på iPoden her. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Correct me if i'm wrong; http://bandindex.no/record.cfm/4506.htm Mener den sangen ligger på den skiva her. Edit: Riktig link Endret 7. oktober 2006 av BeFs Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Wrestlingen var ett av høydepunktene, var utrolig morsomt å se på Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Correct me if i'm wrong;http://bandindex.no/record.cfm/4506.htm Mener den sangen ligger på den skiva her. Edit: Riktig link 7018217[/snapback] Den versjonen vi hørte var Glittertind sin. Uten tvil. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Okeydokey. Da tok jeg feil. Vi er vel venner fordi? Endret 7. oktober 2006 av BeFs Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Wrestlingen var overraskende moro ja. Mye bedre i virkeligheten enn på tv. "Arti førr ongan" Når det kommer til sangen så hørtes det veldig ut som "Storm - Mellom bakkar og berg", men for alt jeg vet så kan det være at glittertind med samme låt høres helt lik ut Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 her har dere alle, henta fra wrestling.no's forum 7rym: H-Blox "I Got the Power" Big John: AC/DC "Big John" Big Ones: AC/DC "TNT" Bjørn Sem: Depeche Mode "Personal Jesus" Byron Lawless: "Byron Lawless" Bønna Ramhaug: Dropkick Murphys "Barroom Hero" Daniel Sebastian: Apollo 440 "Ain't talkin' 'bout dub" Erik Isaksen: E-Type "Champione" Falk: Rammstein "Rein Raus" Fremtiden/Isak/Victor: Nightwish "Ghost Love Score" Gabriel Antonick: Paffendorf "Be Cool" Garm Støylen: Raga Rockers "Noen å hate" Garms Hird: Gothminister "Angel" Geist: Koichi Hayakawa "Light in Darkness" Grizzly Olsen: Animotion "Obsession" Gromguten: Glittertind "Nordmannen" Kaptein Knoke: Pantera "Cowboys From Hell" Rainer Hansen: Hans Zimmer "Roll Tide" Sensuelle Rosé: Sabrina "Boys" Talentfulle Thomas: Rhapsody "The Wizards Last Rhymes" NWF Showintro/Rassmus: Bon Jovi "Raise Your Hands" NWF Dommere: Digital Factor "Judgement Day" NWF Pausemusikk: Percy Faith & his Orchestra "A Theme from 'A Summer Place' NWF Showslutt: Vera Lynn "We'll Meet Again" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Selvsagt er "Storm - Mellom bakkar og berg" copyrighted. Den er fra plata Nordavind fra 1996. Et prosjekt med diverse black metal-folk som hyller norsk folkemusikk. Det besto av Fenriz fra Darkthrone, Satyr fra satyricon, kari rueslåtten. Endret 7. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Selvsagt er "Storm - Mellom bakkar og berg" copyrighted. Den er fra plata Nordavind fra 1996. Et prosjekt med diverse black metal-folk som hyller norsk folkemusikk. Det besto av Fenriz fra Darkthrone, Satyr fra satyricon, kari rueslåtten. 7018328[/snapback] Hvordan vet du dette? Hørte du den? Jeg sto ved siden av anlegget og hørte hver eneste tone. Faen, jeg styrte jo musikken hans. Jeg vet at det var Glittertind sin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Vet ingenting, det var bare noen som spurte om Storm sin låt er copyrighted. Jeg svarte bare på det. Endret 7. oktober 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vet ingenting, det var bare noen som spurte om Storm sin låt er copyrighted. Jeg svarte bare på det. 7019798[/snapback] Åh, sorry. Leste feil jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg